וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "הופתענו מכמות הקהל", מגרלשווילי: "חוויה"

9.1.2013 / 16:57

בבית"ר מרוצים מהתיקו נגד טרק גרוזני. השוער: "לא קל לשחק בטמפרטורה מתחת לאפס". הקבוצה תקבל עדיפות על תורג'מן

עם לא מעט תקוות יצאה בית"ר ירושלים לצ'צ'ניה אל מסע התרומות שבסיומו היא מקווה לאסוף כסף שיאפשר לה להתחזק בינואר. היום (רביעי) קיימה הקבוצה משחק אימון מול טרק גרוזני וסיימה ב-0:0, כאשר במהלך 90 הדקות הקבוצה של אלי כהן הגיעה ללא מעט מצבים שעם קצת יותר מזל היו מנוצלים ובית"ר הייתה שבה עם ניצחון במשחק הידידות אל הארץ. ביום ראשון כבר תחכה לה הפועל רמת גן בחזרה לקלחת של הליגה, כשמולה היא תקווה להמשיך ביכולת מהשבוע האחרון, שבאה לידי ביטוי גם בניצחון על הפועל עכו.

חלק מ-8,000 האוהדים הגיעו עם שלטים בעברית עליהם נכתב: "בית"ר ירושלים קדימה". הבעלים ארקדי גאידמק הגיע אל האיצטדיון כשעה לפני שריקת הפתיחה והיה אורח הכבוד של נשיא צ’צ’נייה רמאדן קאדירוב.

שחקני בית"ר ירושלים מכוסים בשמיכות במהלך המשחק מול טרק גרוזני. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אסף שקד
נסיעה מגבשת. שחקני בית"ר מתכסים בשמיכות, היום במהלך המשחק/אסף שקד, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

"זאת הייתה חוויה גדולה מאוד, לא בכל יום יוצא לנו לקחת חלק במשחק מיוחד שכזה", אמר השוער אריאל הרוש בסיום המשחק לאתר הרשמי. "למרות שזה היה רק משחק ידידות, הופתענו מכמות הקהל שלהם ובכל התקפה שהם עשו הרגשנו טוב מאוד את הקהל החם שלהם. האיצטדיון פנטסטי, מאוד התפעלנו ממנו. לא קל לשחק בטמפרטורה מתחת לאפס, אבל למרות הקור הסתדרנו בסופו של דבר. התוצאה היא פחות חשובה עבורנו ואני שמח שלא הפסדנו את המשחק הזה".

הבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק באיצטדיון של טרק גרוזני. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אסף שקד
נסיעה מוצלחת. גאידמק, היום באיצטדיון של גרוזני/אסף שקד, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

חיים מגרלשווילי הוסיף: "רצינו לנצח אפילו שמדובר במשחק ידידות, אבל בסופו של דבר התוצאה מוציאה את שתי הקבוצות מרוצות. הייתה חוויה לקחת חלק במשחק שכזה. אמנם יצא לי לשחק באיצטדיונים גדולים ומפוארים, אבל אני חייב לציין לטובה את האיצטדיון של טרק גרוזני. לא פשוט לשחק בקור כזה. אפילו השחקנים שגדלו בירושלים אמרו שזה יותר מדי קר בשבילם. מעבר לעוד משחק אימון, כל הנסיעה הזאת עבורנו היא נסיעה שמגבשת אותנו כקבוצה וזה לא פחות מיכולת על המגרש או מתוצאות טובות".

בבית"ר יודעים שבשלב זה יש למועדון כ-300 אלף ש"ח ואם לא ייכנס סכום כסף רציני מהמסע הקצר לצ'צ'ניה, היא תצטרך להסתפק בחלוץ בסכום נמוך יחסית בינואר. בבית"ר עדיין מאמינים שאלון תורג'מן יהיה החלוץ שיצטרף. כזכור, הקבוצה כבר פנתה רשמית לחיפה, אך אריק בנאדו עדיין לא קיבל את ההחלטה אם לשחררו. במידה שהשחקן יבקש להשתחרר, חיפה לא תעמוד בדרכו והנושא יוכרע לאחר מחזור הליגה הקרוב. בבית"ר קיבלו מסרים מחיפה כי יזכו לעדיפות במידה והחלוץ ישוחרר.

אוהדי טרק גרוזני מניפים שלט לכבוד בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אסף שקד
יופי של קבלת פנים. האוהדים ביציע, היום/אסף שקד, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצא דרך מקורית להתגבר על הקור. ריקן/מערכת וואלה!, צילום מסך
יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין יחד עם שוטר צ'צ'ני. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אסף שקד
מצאו הרבה חברים חדשים. קורנפיין ושוטר מקומי/אסף שקד, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully