וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: רוברט גריפין השלישי ייעדר 6-8 חודשים

הקוורטרבק שנפצע מול סיאטל יעבור ניתוח וצפוי להיות כשיר לעונה הבאה. רוב ריאן פוטר מדאלאס, ביל קווהר רוצה לחזור

מהרגע בו ירד רוברט גריפין השלישי מהמגרש ביום ראשון החולף, כשהוא נתמך באנשי קבוצתו וסובל מפציעה קשה, החלו חששות לפיהן הקוורטרבק הצעיר של וושינגטון יחמיץ את כל עונת 2013.

אלא שלאחר בדיקות מקיפות שנערכו, נראה כי יש תקווה לרדסקינס. RG3 אכן סובל מקרע חלקי ברצועות (LCL ו-ACL), אולם על פי הערכותיו של ד"ר ג'יימס אנדרוז המפורסם, שאיבחן את מצבו, מדובר בהיעדרות בת 6-8 חודשים, מה שיאפשר לשחקן להיות כשיר לעונה הבאה ואף להשתתף באופן חלקי במחנה האימונים, שייצא לדרך באוגוסט הבא. גריפין השלישי יעבור ניתוח לאיחוי מחודש של הרצועות בברכו הימנית כבר ביום רביעי הקרוב.

רוברט גריפין השלישי שחקן וושינגטון רדסקינס. Matt Slocum, AP
אופטימיות זהירה בבירה. RG3/AP, Matt Slocum

* בעוד רקס ריאן הצליח לשמור על תפקידו כמאמן ניו יורק ג'טס למרות הכישלון הגדול העונה, מי שאיבד את משרתו הוא אחיו רוב ריאן, שהיה מתאם ההגנה של דאלאס קאובויס בשנתיים האחרונות. לרוב נותרה עוד עונה אחת בחוזה, אך בקבוצה המאוכזבת מטקסס, שסיימה רק במקום ה-19 בחלק ההגנתי, החליטו לחתוך.

ריאן לא נשמע נרגש מהפיטורים. הוא כן נשמע קצת כעוס: "ירשתי הגנה שהייתה במקום ה-31 בליגה ושיפרתי אותה. שיפרתי אותה בהמון. אהיה בלי עבודה לחמש דקות בערך".

* ג'קסונוויל, שסבלה מעונה איומה וסיימה במאזן 14:2, החלה במהפכה בקבוצה ומינתה לג'נרל מנג'ר החדש שלה את דייויד קולדוול, שעבד עד כה עבור אטלנטה. קולדוול בן ה-38 יצטרך להחליט במהרה האם הוא מעוניין לשמור בתפקיד את המאמן מייק מולרקי.

* ביל קווהר בן ה-55, שזכה עם פיטסבורג באליפות ב-2005 ועזב את הליגה כעבור שנה, מעוניין לחזור לקווים. "זה יהיה אתגר לא קל, אבל האתגר הוא מה שמושך אותי לחזור". כזכור, לא פחות מחמש קבוצות מחפשות מאמן חדש בפגרה הנוכחית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רוב ריאן מאמן הגנת דאלאס קאובויס. Joe Robbin, GettyImages
לא מודאג מהאבטלה. רוב ריאן/GettyImages, Joe Robbin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully