וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: משה לוגסי מתקרב לקבוצה

8.1.2013 / 15:05

במועדון רוצים לשאול את השחקן ומחכים לתשובה סופית ממכבי תל אביב. מוגרבי חתם רשמית, שחקן: "רואים שהוא רעב"

one

הקשר פיראס מוגרבי חתם באופן רשמי במכבי נתניה והוא ישחק בקבוצה עד סוף העונה בהשאלה מלאנס הצרפתית. מוגרבי, שעל מועמדותו לנתניה ועל הסיכום המסתמן עמו פורסם בוואלה! ספורט, כבר התאמן עם חבריו והמטרה של ראשי המועדון היא להעביר אותו כבר מחר (רביעי), עם פתיחת חלון ההעברות בישראל, בבקרת התקציבים כדי שיוכל להיות בסגל למשחק מול מ.ס אשדוד בשבת.

מוגרבי, שלא שיחק כמעט כלל בחודשים האחרונים, ניאה בכושר סביר, כך לפחות לפי שחקני הקבוצה. "פיראס הפתיע והוא נראה בסדר גמור" אמר שחקן בקבומה "רואים עליו שהוא רעב. דיברנו הרבה על זה שהוא וחן (עזרא - ש.ו) חסרים מאוד אז הנה הוא חזר ונקווה שזה ישדרג אותנו". אגב, מוגרבי יקבל את הספרה 8, זו של בן בנימין.

משה לוגסי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יישאר בצהוב, יחליף קבוצה. לוגסי/ברני ארדוב

מלבד מוגרבי בקבוצה מנסים לזרז את החתמתו של קשר מכבי תל אביב משה לוגסי, האופציה המועדפת והחשובה של הצוות המקצועי לחיזוק. בנתניה אופטימיים לגבי השלמת עסקת ההשאלה עד תום העונה כשכעת מחכים במועדון רק להחלטה סופית של מכבי תל אביב. לוגסי, שפתח במשחק של מכבי תל אביב נגד הפועל חיפה, לא שותף אתמול ב-0:0 בקרית שמונה.

גורמים בהנהלת נתניה שוחחו עם ראשי האלופה עירוני קרית שמונה על האפשרות להעביר לקבוצה את בן והבה ורביד גזל, אלא שלפחות כעת נראה שבנתניה לא ממהרים להחתים את השניים ומעדיפים למצות אופציות אחרות בעיקרן שחקן הגנה זר. השוער השני גיא סאלם מבוקש על ידי מספר קבוצות ביניהן כמה קבוצות בליגה הלאומית וכן קבוצה מליגת העל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully