וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: לירן כהן יעבור בדיקות רפואיות ויחתום

7.1.2013 / 14:17

במועדון מקווים שקשר הרכש ישחק כבר בשבת. טרטצקי יועמד לדין לאחר שלא נרשם כעוזר מאמן. גורמים: לאלה לא ישוחרר

one

לירן כהן ינחת היום (שני) בישראל ויעבור בדיקות רפואיות לפני שיצטרף להפועל חיפה מפודבסקידז'ה הפולנית. במועדון רוצים לסגור את כל הקצוות ולהעביר אותו בבקרת התקציבים עד יום חמישי בבוקר כדי שהוא יוכל להיכלל בסגל למשחק הליגה נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת.

מעבר לכך, בחיפה מאוד מקווים שכהן ישדרג את הקבוצה בצורה משמעותית. כהן בן ה-29, שכבר שיחק תחת ניר קלינגר במכבי תל אביב, יכול לשחק גם כמגן ולא מן הנמנע שבמקרי הצורך הוא יוסט לעמדה זו.

מלבד כהן, בחיפה ממשיכים לחפש חיזוק לקבוצה כשעיסא אליאקו הניגרי ממשיך להתאמן והיום יוחלט אם הוא ייבחן גם מחר במסגרת גמר גביע הטוטו שם הוא רשאי לשחק. בקבוצה התייחסו גם להתעניינות של מספר קבוצות במהראן לאלה והבהירו כי אין שום כוונה לשחרר את החלוץ. "נכון שמהראן לא פתח בהרכב אבל בצוות המקצועי מסרבים לשחרר אותו. רק הצעה כספית מטורפת תביא לשחרור שלו. כרגע ניראה שהוא יישאר פה ואנחנו בטוחים שהוא עוד יתרום המון" אמר גורם בקבוצה.

בחיפה מאוד רוצים לזכות בגביע הטוטו (שלישי, 19:45, ספורט 5) וקלינגר אף אמר במסיבת העיתונאים לקראת הגמר נגד הפועל באר שבע ש"בתחילת העונה סימנו את המפעל כמטרה". המאמן מתכנן לעלות בהרכב חזק יחסית, אך יערוך מספר שינויים כאשר עאהד עזאם, עדי שלג, לאלה ופביאן סטולר עשויים לקבל מקום בהרכב.

עוזר המאמן אייל טרטצקי יועמד לדין בבית הדין של ההתאחדות על כך שישב על ספסל הקבוצה ביום שבת במשחק מול בני יהודה (1:2). בהתאחדות שלחו היום פקס למועדון לפיו טרטצקי לא נרשם כעוזר מאמן אלא רק בתור שחקן ולפיכך ישיבה שלו על הספסל היא בלתי חוקית ולפיכך הוא עומד לדין. בחיפה יטענו בבית הדין כי קיבלו אישור מהיועץ המשפטי של ההתאחדות משה אביבי. המועדון פנו מראש לאביבי וביקשו חוות לדעת לגבי ישיבה של טרטצקי על הספסל בתור עוזר למאמן ולטענתם, זה אישר להם את העניין מבחינה חוקית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה או לא היה אישור? טרטצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully