וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "חשוב שניצחנו דרך הגנה וריבאונד"

7.1.2013 / 9:01

הפורוורד של מכבי ת"א מקווה שהניצחון על הפועל ירושלים יסמן את הדרך לקראת פנרבחצ'ה/אולקר: "חייבים לנצח ביום חמישי"

מכבי תל אביב פיגרה אמש (ראשון) לאורך לא מעט דקות נגד הפועל ירושלים במשחק שפתח עבור שתיהן את הסיבוב השני בליגת העל, אבל שלוש שלשות של דייויד לוגן ברבע השלישי שינו מומנטום והצהובים חזרו ממלחה עם ניצחון 71:79. במכבי מקווים שהניצחון הזה יוציא את הקבוצה לדרך חדשה אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג.

דווין סמית', שסיים עם 12 נקודות ו-10 ריבאונדים, אמר: "זה היה מאבק מול קבוצה ששיחקה טוב, אך המפתח היה ההגנה ועשינו את העצירות. זה לא שהתקשינו, פשוט במלחה אף פעם לא קל, ובנוסף, לירושלים היה משחק טוב. בסופו של דבר זה היה משחק צמוד, אבל אני לא חושב שהתקשינו".

על חזרתו של גיא פניני לאחר תקופת ההשעיה הוסיף סמית': "היה טוב לראות אותו חוזר. שמעתי שהקהל של ירושלים קרא לעברו, אבל אלו דברים שקורים בכדורסל".

סמית' מודע לחשיבות המשחק של מכבי תל אביב נגד פנרבחצ'ה/אולקר ביום חמישי ביד אליהו: "אנחנו חייבים לנצח. יש לנו כל השבוע להתאמן היטב לקראת הטורקים. הניצחון על ירושלים היה חשוב לנו גם בגלל שרצינו לפתוח את השבוע טוב לקראת חמישי. הדרך בה ניצחנו – דרך הריבאונד וההגנה - תעזור לנו. אלה היו שני מפתחות שהיה חשוב לנו לנצח בעזרתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully