וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור אוסטווינד: "לא ויתרנו על ההתקפה מראש"

6.1.2013 / 10:55

החלוץ הכחיש בונקר מתוכנן ב-1:0 מול הפועל ת"א: "זה התפתח תוך כדי משחק". עידו אקסברד וברק משה עדיין על הכוונת

one

אכזבה גדולה הייתה אמש (שבת) בחדר ההלבשה של עירוני רמת השרון לאחר ההפסד 1:0 להפועל תל אביב, שהושג משערו של עומר דמארי בדקה ה-88 במשחק שהתנהל תחת מבול עז באצטדיון בלומפילד: "להפועל אולי הגיע לנצח כי היא שלטה ואנחנו הסתגרנו, אבל יותר מדי פעמים אנחנו מפסידים בדקות האחרונות וצריך לתת על זה את הדעת. הפועל כבר כמעט ויתרה והיינו צריכים לסיים עם הנקודה הזאת", אמרו בקבוצה בתסכול.

החלוץ הצעיר אור אוסטווינד אמר בסיום: "לא היה כדורגל גדול מצד שתי הקבוצות. באנו כאנדרדוג וניסינו לסגור ולשחק מבוקר יותר, אבל זה הכדורגל. אחרי תקופה טובה הפסדנו, אבל נמשיך הלאה וננסה לחזור לנצח כבר בשבוע הבא בבית, נגד בני יהודה".

אלירן דנין שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול אור אוסטווינד שחקן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
אכזבה גדולה. אוסטווינד מול דנין/מגד גוזני

לגבי הביקורות שספגה קבוצתו על המשחק ההגנתי והויתור על הניסיון להבקיע בצד השני, אמר אוסטווינד: "לא באנו בגישה של לא לתקוף, זה התפתח ככה בגלל הסיטואציה של המשחק והלחץ של הפועל עם התנופה של הקהל. היה נראה שאנחנו עושים רק הגנה, אבל זה לא היה מתוכנן. אני לא חושב שלא באנו להעיז, אני בטוח שמזג האוויר השפיע. הפועל באו בטירוף והיו חייבים את הניצחון".

על ההשפעה של המשחק אמר: "אני מאמין שלא ניקח את זה למקום רע. אנחנו מאמינים בעצמנו ועושים את העבודה בכל מגרש. המחשבה היא לא על פלייאוף עליון, כרגע המטרה היא להישאר, אבל אנחנו באמת מסתכלים רק על המשחק הבא. אנחנו מועדון קטן, שמנסה לייצר כמה שיותר נקודות בשלב הזה ולא מעבר".

ביממה הקרובה צפוי לנחות הניגרי אודו פורצ'ן ולהתחיל להתאמן עם הקבוצה. במועדון עדיין בודקים את האפשרות לצרף את עידו אקסברד, אך הפערים הכספיים גדולים בשלב זה. ברק משה מבית"ר ירושלים לא משוחרר כרגע ובקבוצה קיבלו מסרים כי לאחר חזרתה של בית"ר מצ'צ'ניה, ייתכן ויהיו שינויים, כך שברמת השרון ממתינים.

בנוסף, הקבוצה פנתה להפועל חיפה במטרה לצרף את השוער גד עמוס. בשל פציעתו של גל ניר והחשש שלא יחזור לשחק בתקופה הקרובה שכן הוא סובל מתזוזה של אחת החוליות, לא רוצים ברמת השרון לקחת סיכון ומעוניינים לגבות את רועי לייבוביץ' בשוער נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפסד דרמטי לרמת השרון מול הפועל תל אביב

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully