וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: לירן כהן סיכם את תנאיו

6.1.2013 / 13:09

הקשר צפוי לחתום בימים הקרובים, גם עלי חטיב עשוי להצטרף. גיא צרפתי לאחר ה-1:2 על בני יהודה: "השתחרר הרבה לחץ"

one

הקשר לירן כהן סיכם היום (ראשון) את תנאיו בהפועל חיפה, ובמועדון מאמינים שכבר בימים הקרובים יחתום באופן רשמי לשנה וחצי. הקשר, איתו החלו מגעים לפני מספר שבועות, הסכים להצעה הכספית של חיפה וכעת נותרו פרטים אחרונים לסגור כדי להביאו בצורה רשמית לקבוצה. כהן, שבילה את העונה החולפת בפודבסקידז'ה הפולנית, יתחיל להתאמן ביום רביעי, ובמקביל ימשיך עיסא אליאקו להיבחן, אך המאמן ניר קלינגר כבר הבהיר כי אם יחתום זר בקבוצה, הוא יהיה ברמה גבוהה מאוד.

המאמן לקח את השחקנים הזרים לאחר האימון המסכם ביום שישי (מלבד פביאן סטולר שהיה חולה) ולטענת אחד מהם אמר להם: "לאחרונה יש הרבה שמועות על מעמדכם בתקשורת. אני מבטיח לכם שאין שום דבר ואם יהיה משהו, אגיע ישירות לעדכן אתכם. כולכם שחקני הפועל חיפה".

השיחה נעשתה על רקע השמועות לגבי מעמדם של מרבית הזרים, שדווקא אמש (שבת) הציגו יכולת טובה בניצחון היקר 1:2 על בני יהודה. אם לא יגיע זר שיהיה ברמה אחת לפחות מעל השאר, בחיפה יעדיפו להשאיר את הזרים הנוכחיים.

לירן כהן שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
בדרך לכרמל. לירן כהן/ברני ארדוב

מלבד לירן כהן, גם עלי חטיב מתקרב לחזרה לקבוצה ובימים האחרונים נרשמו שיחות רבות עם נציגיו. בחיפה ממתינים כעת להתפתחות בין חטיב לנתניה, כאשר ההערכות הן שברגע שיתקבל השחרור, חטיב יחתום בחיפה. עם זאת ייתכן שנתניה תדרוש לבצע את ההעברה במסגרת עסקת חליפין. ברמת השרון פנו לשוער השני של הפועל חיפה גד עמוס, ובצוות המקצועי האדום שוקלים האם לאפשר לשוער להשתחרר.

בחיפה היו מעודדים מאוד מהניצחון על בני יהודה וכעת יתמקדו בגביע הטוטו, שם ייפגשו בגמר המפעל את הפועל באר שבע. זכייה בגביע הטוטו תכניס כמובן כסף חשוב לקופת המועדון.

"השתחרר הרבה לחץ", הודה גיא צרפתי "שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד והצגנו כדורגל טוב. המשחק הראה שאנחנו יכולים להתמודד עם הקשיים וכעת מצפה לנו מפגש מול קרית שמונה, שזה משחק מהקשים בליגה. נכון שרוב קבוצות התחתית ניצחו, אבל אנחנו מסתכלים על חצי הכוס המלאה ויודעים שאם לא היינו מנצחים, הפער היה הופך לגדול מאוד". רן אבוקרט ויובל אבידור זכו למחמאות גדולות על משחקם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גיא צרפתי, שחקן הפועל חיפה חוגג. אדריאן הרבשטיין
יודע את חשיבות הניצחון. צרפתי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully