וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: יוסטון וגרין ביי בשלב הבא

6.1.2013 / 6:29

הטקסאנס ישחקו מול הפטריוטס לאחר 13:19 על סינסינטי, הפאקרס ייצאו לסן פרנסיסקו בעקבות 10:24 על מינסוטה

פלייאוף ה-NFL יצא לדרך הלילה (בין שבת לראשון), ובעקבות הניצחונות של מספרי 3 בחטיבות, אנחנו כבר יודעים אילו מצ'אפים נקבל בשלב הבא. יוסטון גברה על סינסינטי 13:19 ותצא לפוקסבורו, שם תשחק מול המדורגת 2 ב-AFC ניו אינגלנד. גרין ביי עברה את מינסוטה 10:24 ותתמודד בסן פרנסיסקו עם הפורטי ניינרס. המנצחת בין בולטימור לאינדיאנפוליס הערב תצא לדנבר, זו שתעפיל בהתמודדות בין וושינגטון לסיאטל תדרים לאטלנטה.

ג'ון קון שחקן גרין ביי פאקרס. Jonathan Daniel, GettyImages
האקס פקטור של 2011 חוזר בגדול. ג'ון קון/GettyImages, Jonathan Daniel

יוסטון - סינסינטי 13:19

יש דברים שלא משתנים, ולפחות מבחינה אחת המשחק הזה היה תעתיק כמעט מושלם למפגש בין שתי הקבוצות בשלב הווילד קארד אשתקד: הבנגאלס שוב לא הצליחו לעצור את אריאן פוסטר, מה שעלה להם במשחק. פוסטר נשא את הכדור 32 פעמים ל-140 יארד, רשם טאצ'דאון ברבע השלישי ועזר להגנה שלו, שחיפתה על משחק התקפה בינוני ביותר של מאט שאוב באוויר, לעבור שלב.

שאוב, במשחק הפלייאוף הראשון שלו (בשנה שעברה החמיץ את הפלייאוף בגלל פציעה) מסר באחוזים טובים, 29 מ-38, ל-262 יארד, אבל היה אנמי לחלוטין ברד זון. אלא שהטקסאנס הביאו את ה-A גיים ההגנתי שלהם מהבית, כשעצרו את אנדי דלטון האורח על 127 יארד ב-14 מ-30. 80 מהיארדים של דלטון הלכו לאיי ג'יי גרין.

יוסטון פתחה חזק אבל הסתפקה בשני שערי שדה, וראתה כיצד היא מאבדת את היתרון הזעום עם מסירה של שאוב שהגיעה לידיים של לאון הול - 6:7 לבנגאלס. סמוך להפסקה השיבו הטקסאנס את היתרון, וחמש דקות לאחר פתיחת הרבע השלישי העלה אותם פוסטר ל-7:16 עם גיחה ליארד אחד. שני שערי שדה של הבנגאלס לעומת אחד של יוסטון היו בבחינת מעט מדי עבור השחקנים של מרווין לואיס, שעדיין לא הצליח לנצח משחק פלייאוף כמאמן ראשי.

שחקן יוסטון טקסאנס ג'יי ג'יי וואט. Dave Einsell, AP
שיתקו את התקפת סינסי. וואט/AP, Dave Einsell

גרין ביי - מינסוטה 10:24

אז היה לנו את המשחק במטרודום בשבוע שעבר והיה לנו את המשחק הזה, שכצפוי, התפתח בכיוונים שונים לחלוטין. אדריאן פיטרסון אמנם הגיח ל-99 יארד ב-22 ניסיונות, כחצי מהמנה שסיפק בשבוע שעבר, אלא שהפאקרס הפעם לא לקחו צ'אנס ולא נתנו לוויקינגים הזדמנות להכריע אותם. גרין ביי עצרה את ג'ו ווב, שתפס את מקומו של כריסטיאן פונדר הפצוע במרפקו, על 11 מסירות מדויקות מתוך 30 ניסיונות ו-180 יארד, ובהתקפה ארון רוג'רס הסתפק בטאצ'דאון אווירי אחד, אבל 274 היארדים שלו הגיעו לידי עשרה תופסים.

ג'ון קון, הסוס השחור של הפאקרס בעונת הסופרבול לפני שנתיים, היה גיבור המשחק. הפולבק הגדול הגיח לטאצ'דאון סמוך להפסקה כדי להוריד את הפאקרס ביתרון 3:17 (דוחואן האריס הגיח לטאצ'דאון הראשון), ואז רשם את השני שלו בתפיסה לתשעה יארדים. הטאצ'דאון של מייקל ג'נקינס שצימק ל-24:10 הגיע מאוחר מדי מבחינת הווייקינגס, שיוכלו להתנחם בעונה שעלתה על הציפיות.

ווב לא שיחק כל העונה, אבל נקרא לדגל בשל פציעתו של פונדר. הפאקרס הצליחו להוציא אותו מהכוונת והפילו אותו שלוש פעמים. הוא הפך לקוורטרבק הראשון מזה 20 שנה שפותח במשחק פלייאוף בלי לפתוח אפילו משחק אחד לאורך העונה. הקודם שעשה זאת היה פרנק רייך מבפאלו, שהוביל אותה לקאמבק הגדול בכל הזמנים מול יוסטון. הפעם, לסיפור היה סיום פחות טוב. הפאקרס צריכים עכשיו להתמודד עם משימה קשה בהרבה - קולין קפרניק וסן פרנסיסקו, אליה יטוסו בשבוע הבא.

ג'ו ווב שחקן מינסוטה ווייקינגס. Jonathan Daniel, GettyImages
לא הצליח להדהים את כולם. ווב/GettyImages, Jonathan Daniel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully