וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "היינו צריכים להביס ולדרוס את הפועל עכו"

מאמן בית"ר לא הסתפק ב-2:3, על הנסיעה לצ'צ'ניה: "מקווה לחזור עם ידיים מלאות". הדרי: "אני די מאמין בקבוצה"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי ארבע תוצאות תיקו ברציפות, הצליחה בית"ר ירושלים לחזור הערב (שבת) לנצח. הקבוצה של אלי כהן ניצחה 2:3 דרמטי בחוץ את הפועל עכו, במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. חיים מגרלשווילי, חן עזריאל ואופיר קריאף כבשו לבית"ר, נבוישה מרינקוביץ' ומשה מישאלוב הרשיתו לזכות הקבוצה של שמעון הדרי. בית"ר עלתה למקום החמישי בליגה עם 25 נקודות, עכו שקועה במקום ה-13 ומתחת לקו האדום עם 14 בלבד.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יכול להיות מרוצה. כהן/אדריאן הרבשטיין

בית"ר ירושלים עדיין מקווים להתחזק והשם החם הוא איוון סנטיני. פרייבורג הגרמנית, אליה הושאל עד לתום העונה הגישה בקשה להתאחדות הגרמנית להשאלת משנה, מה שיאפשר לשחקן לעבור לבית"ר ללא תמורה. ההתאחדות הגרמנית צפויה לתת תשובה ביום שני. במידה והתשובה תהיה שלילית, השחקן חוזר לזאדאר הקרואטית והבעלים של הקבוצה דורש כ-200 אלף יורו עבור השחקן בשלב זה, מה שיקשה על העיסקה לצאת לפועל.

במידה וסנטיני יירד מהפרק, השחקן שבבית"ר היו רוצים לראות הוא דודו ביטון. ביטון סיכם עם סטנדרד ליאז' כי יושאל בינואר עד תום העונה ובבית"ר מעריכים כי הקבוצה היחידה מבין הבכירות שתסכים לקלוט אותו ללא אופציה ותבטיח לו דקות משחק היא בית"ר שזקוקה נואשות לחלוץ. בשלב זה ביטון בוחן אופציות בחו"ל, אך שוב, במידה ואיבן סנטיני יירד מהפרק, בית"ר תנסה לצרף את ביטון.

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן אמר בסיום: "היינו צריכים להוביל בבטחה כבר בתחילת המשחק ולנצח בצורה משכנעת. אני כועס על הרבה שחקנים, אני לא יודע מה קרה להם במחצית השנייה. אם היה פרגון במחצית השנייה, היינו מבקיעים עוד שערים. אחר כך היה עודף פרגון ולא כבשנו. היינו צריכים להביס ולדרוס את עכו ולמחוץ אותה. הניצחון מספק אותנו. יכול להיות שהמתח וזה שלא ניצחנו תקופה ארוכה הלחיץ אותנו.

אין לנו רגל מסיימת. אנחנו במו"מ עם חלוץ טוב. אני מקווה שנחזור עם ידיים מלאות מרוסיה ונוכל לצרף חלוץ טוב. עברנו גיהנום השנה. אם הנסיעה לרוסיה תעזור לנו, אנחנו רוצים לעשות את זה בכל מאודנו. אם אחר כך יהיה לנו את החלוץ, נגיד שהנסיעה הייתה שווה את הכל".

ערן לוי, שבישל שני שערים, אמר: "היה לי משחק טוב. הכי חשוב זו ההמשכיות. אם נמשיך ככה, יגיעו התוצאות. יכולנו לגמור את המשחק הרבה יותר מוקדם. אני שמח שניצחנו במשחק חשוב מאוד וקדימה למשחק הבא.

"זה ניצחון טוב. התוצאות שהיו הן לטובתנו. ידענו את זה לפני המשחק, הייתה לנו מחויבות. יש פה לחץ גדול, אבל זה לחץ טוב וחיובי בכדורגל. חשוב שהשגנו שלוש נקודות".

מאמן עכו שמעון הדרי התייחס בסיום לעובדה שלא ניתן לקבוצה שלו להגביה קרן בדקה ה-94: "שי שטרית שופט מצוין. הייתה תוספת זמן וקרן והיו צריכים לתת לנו אותה, אבל הסבירו לנו שזה לא היה צריך להיות. השופט הוא בנאדם והוא היה בסדר גמור.

"נמשיך לחפש את הדרך לניצחון. אנחנו מסובכים בתחתית עמוק אחרי התוצאות של השבת האחרונה. נמשיך הלאה. יש פה מערכת שאני חי בתוכה והיא מודעת לקשיים שיש בקבוצה ואני די מאמין בקבוצה ובעזרת השם גם נצליח".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שמעון הדרי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"נמשיך לחפש את הדרך לניצחון". הדרי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully