וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "משחקים כאלה יכולים להוציא מתקופה קשה"

מאמן הפועל ת"א היה מרוצה מהניצחון הדרמטי מול רמה"ש. בן חיים: "מוכן שניראה רע עד סוף העונה וניקח את הנקודות"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

עוד 90 דקות לא פשוטות עברו על הפועל תל אביב הערב (שבת) בבלומפילד, אבל בניגוד לארבעת המחזורים הקודמים, הפעם האדומים ירדו מחייכים מכר הדשא, לאחר שער ניצחון של עומר דמארי בדקה ה-88, שנתן להפועל 0:1 דרמטי על עירוני רמת השרון במשחק שנערך תחת מבול עז.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
הרבה יותר רגוע עכשיו. אבוקסיס/מגד גוזני

המאמן המנצח יוסי אבוקסיס, ששיחרר אנחת רווחה ענקית לאחר שער הניצחון, אמר בסיום: "לא היו מספיק מצבים במשחק, שלטנו אבל לא הגענו ליותר מדי הזדמנויות. כל המצבים המעטים שהיו, היו שלנו. משחקים כאלה יכולים להוציא מתקופה לא פשוטה, ואני מקווה שזה יקרה. היו לנו משחקים הרבה יותר טובים, שלא לקחנו בהם נקודות, כל האווירה ומזג האוויר היו משהו מיוחד".

על החיזוק בינואר אמר המאמן: "השחקנים שמשחקים פה יעשו את השינוי, יש פה הרבה שחקנים כשרוניים. צריך לפרגן היום לשחקנים על הנחישות. רמת השרון סגרה ושמרה טוב, אבל אנחנו גם לא נתנו לה להגיע למצבים".

על הכנסתו של אלרואי כהן, שעשוי לעזוב את הקבוצה בקרוב וזכה לשריקות בוז עם עלייתו למגרש בדקה ה-66 במקומו של סלים טועמה, הוסיף אבוקסיס: "זו החלטה שלי איזה שחקנים אני מרכיב. עובדה שכשהוא נכנס, הוא היה מאוד אנרגטי. כל עוד שחקנים נמצאים בקבוצה, אני צריך להשתמש בהם. כשהוא נכנס, הוא עשה עבודה טובה".

אחד מאלה שהיו חתומים על הניצחון הערב היה טל בן חיים, שבישל את שער הניצחון לעומר דמארי. "אני לא חושב שאני חתום על הניצחון", אמר בן חיים. "היה משחק מאוד קשה, רמת השרון באה רק להפריע ותנאי מזג האוויר לא איפשרו משחק טוב. חוץ מהשער הגענו למצב או שניים בלבד, אבל מה שניקח מכאן זה את הנקודות. בסופו של דבר חזרנו למסלול הניצחונות למרות שלא הצגנו כדורגל הכי טוב. זה לא סוד שאנחנו לא נראים טוב בחודש האחרון, אבל יש לנו עוד שבוע של אימונים לקראת המשחק הבא. נעבוד קשה ונקווה שנציג יכולת טובה יותר בשבוע הבא. אין לי בעיה שנמשיך להיראות רע עד סוך העונה וניקח את הניצחונות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
אכזבה גדולה. קורצקי/מגד גוזני

מנחם קורצקי, שראה איך הנקודה היוקרתית חומקת לו ברגעי הסיום ואיך רצף שלוש הניצחונות של קבוצתו נקטע, אמר: "אפשר לקרוא למשחק של הפועל תל אביב יום חלש, אפשר להגיד שזה היה משחק טוב וטקטי של השחקנים שלנו. זה כואב, אבל זה הכדורגל. אנחנו משתמשים בכל מה שיש לנו ומסתכלים הלאה. אני מאוד מרוצה מהמלחמה של השחקנים שלי ומהעמידה שלהם על המגרש".

על הבונקר של קבוצתו לאורך רוב המחצית השנייה הוסיף המאמן: "אפשר להבין אותנו, שכשאנחנו מגיעים למשחק מול הפועל בחוץ עם שבעה שחקנים חסרים נשחק ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully