וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון וסטנדרד סיכמו: החלוץ יושאל בינואר

4.1.2013 / 22:38

השחקן, שממעט לשחק, קיבל אישור לצאת לחצי שנת השאלה ולא ייצא למחנה האימונים בטורקיה. מאור בוזגלו דווקא זומן

חלוץ סטנדרד ליאז', דודו ביטון, יחפש לעצמו קבוצה חדשה בחודש ינואר. השחקן, שלא מרוצה ממעמדו המקצועי, סיכם עם ראשי המועדון כי ייצא לחצי שנת השאלה על מנת לצבור דקות משחק. לפיכך, ביטון לא נכלל ברשימת השחקנים שייצאו ביום ראשון למחנה האימונים בטורקיה. על פי הסיכום, אם ביטון לא ימצא קבוצה ראויה הוא ישוב לסגל לקראת חזרת הליגה הבלגית מפגרה.

לביטון יש חוזה במועדון עד קיץ 2016, אך הוא כאמור לא נמצא בתכניות המקצועיות של המאמן הרומני מירצ'ה רדניק. בשלב זה, החלוץ לא צפוי לשוב לישראל והוא יחפש לעצמו קבוצה בבלגיה או במדינה אחרת באירופה אליה יעבור בהשאלה עד תום העונה.

ביטון נרכש על ידי סטנדרד ליאז' תמורת 800 אלף ליש"ט, אך מיעט לקבל הזדמנות. הוא רשם רק 10 הופעות, מתוכן אחת בלבד בהרכב, ושיחק בסך הכל 201 דקות ליגה מתחילת העונה, בהן כבש שער אחד. בחודש האחרון התערער עוד יותר מעמדו של השחקן בן ה-24 והוא אפילו לא מצא עצמו מתלבש למשחקים.

לעומת ביטון, הקשר מאור בוזגלו, שעדיין שוקל את עתידו במועדון, נמצא ברשימת 26 היוצאים והוא ימריא ביום ראשון ישירות מישראל לטורקיה. רמי גרשון, שכבר שוהה בסקוטלנד לקראת עסקת השאלתו לסלטיק עד תום העונה, לא ייצא כמובן למחנה.

לעמוד השגרירים של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully