וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אנדי ריד סיכם בקנזס סיטי, סקוט פיולי פוטר

4.1.2013 / 18:25

הצ'יפס החלשים מצאו מחליף על הקווים לרומיאו קרנל ונפרדו גם מהג'נרל מנג'ר שלהם. רקס ריאן חשף קעקוע מטריד במיוחד

קנזס סיטי עברה עונה גרועה בצורה יוצאת דופן. מלבד הטראומה הגדולה שהתרחשה עם התאבדותו של ג'ובאן בלצ'ר לנגד עיניהם של ראשי הקבוצה, הצ'יפס עצמם נראו נורא ואיום וסיימו עם המאזן הגרוע בליגה, 14:2, שייתן להם את הבחירה הראשונה בדראפט הבא.

בקבוצה ממיזורי החליטו לרענן את השורות וב'יום שני השחור' פיטרו את המאמן רומיאו קרנל. כעת, במסגרת גל הפיטורים ההמוני ששטף את הליגה בימים האחרונים, מצטרף אליו גם הג'נרל מנג'ר סקוט פיולי, שנדמה היה שדווקא יישאר בתפקיד. פיולי הגיע לקבוצה ב-2009, אחרי תשע עונות ושלוש אליפויות בניו אינגלנד.

אנדי ריד מאמן פילדלפיה איגלס. Nick Laham, GettyImages
שיהיה בהצלחה. ריד/GettyImages, Nick Laham

אלא שהחדשות הכי גדולות שיוצאות מקנזס סיטי נוגעות לעמדת המאמן, שם על פי דיווחים ברחבי הליגה, אנדי ריד סגר את תנאיו. הדבר היחיד שמונע עדיין חתימה סופית הוא בדיקה של עורכי דינם של שני הצדדים, אולם נראה כי העניינים יושלמו בשעות הקרובות.

ריד, שפוטר אף הוא ביום שני האחרון, מפילדלפיה איגלס אותה הוביל ב-14 העונות האחרונות, ינסה להשיב את קנזס סיטי אל המסלול הנכון, כאשר לא ברור מי יהיה ה-GM שיעבוד לצידו.

רקס ריאן מאמן ניו יורק ג'טס. Stephen Savoia, AP
מסביר הרבה דברים. ריאן/AP, Stephen Savoia

* מאמן אחר שלא יורד מהכותרות הוא רקס ריאן, אלא שהוא עושה זאת מסיבות לא נכונות כלל. אחרי ששרד את גל הפיטורים בניו יורק ג'טס, שהגיע לאחר עונה מזוויעה ומאזן 10:6, יצא המאמן לחופש פרטית בבהאמס, שם צולם כשהוא שוכב ללא חולצה על כיסא נוח.

עד כאן הכל סביר (למרות שרקס ריאן בלי חולצה זה כבר מחזה בעייתי), אלא שהכתב הזריז של עיתון ניו יורק דיילי ניוז, שאיתר את ריאן, הצליח לצלם את זרועו הימנית. שם, מתחת לקעקוע של אישתו ושני ילדיו, ניתן לראות קעקוע של אישתו, כשהיא לבושה בחולצת משחק של הג'טס, עם הספרה 6 השייכת לקוורטרבק המושמץ מארק סאנצ'ז. שום דבר אחר לא עוטף את גופה של גברת ריאן. על פי הדיווח, המאמן ברח מהמקום תוך שהוא מקלל את הכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully