וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-רמת השרון: אבוקסיס מסתמך על ריאל מדריד

האדומים לחוצים לקראת המשחק (ש', 17:00, ספורט1). בן חיים ושושן ב-11, שי אבוטבול בסגל. קורצקי: "המטרה להישאר בליגה"

טריוויה

* שלוש פעמים נפגשו העונה השתיים. שני משחקים נגמרו בתיקו ובאחד ניצחה רמת השרון. המפגש היחיד בין הקבוצות אותו אירחה הפועל תל אביב נגמר בתיקו 0:0.

* יוסי אבוקסיס עדיין לא ניצח כמאמן את רמת השרון: במאזנו תיקו והפסד.

* החודש הטוב ביותר של הפועל תל אביב (אם מתעלמים מיוני, בו שיחקה 37 משחקים) הוא ינואר. מ-240 משחקים ששיחקה בחודש הראשון של השנה, הפועל ניצחה בדיוק חצי, 120. יש לה 61.95 אחוזי הצלחה.

* אסף קינן שפט את האדומים 24 פעמים בבית. האדומים ניצחו 13 מהמשחקים האלה, סיימו 6 בתיקו והפסידו 5.

מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
"אם שחקני ההתקפה שצורפו ויצורפו יצליחו לעשות את העבודה אז אולי נוכל לדבר על מרכז טבלה. על פלייאוף עליון זה לא ריאלי לדבר מבחינתנו". קורצקי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, תנסה מחר (שבת) הפועל תל אביב לשוב למסלול הניצחונות מול עירוני רמת השרון, לה הפסידו בסיבוב הקודם. אחרי שמיטת הנקודות במשחקים האחרונים, מרגישים את הלחץ לניצחון אצל סגנית המוליכה. "אף אחד לא רוצה לחשוב מה יהיה אם לא ננצח מחר, אסור לאבד יותר נקודות במשחקים כאלה", אמר אחד האדומים.

המאמן יוסי אבוקסיס ערך אסיפה לפני האימון, הראה לחניכיו רגעים נבחרים מהעונה ושם דגשים על מספר דברים. "אסור לנו לרדת יותר מדי אחורה ולהזמין התקפות במחצית השניה כמו במשחקים האחרונים", אמר המאמן, וביקש לנצל את המהירות בהתקפה כמו האלופה הספרדית. "אנחנו צריכים למשוך את רמת השרון החוצה ולא לגרום להם להסתגר. בשנה שעברה ריאל מדריד עשו את אותם הדברים ושברו את כל השיאים בספרד בגלל שהם ניצלו את המהירות שלהם וזה בדיוק היתרון שלנו. לפעמים צריך לוותר על הנעת הכדור ולשחק מהר ומחר אני רוצה לראות את זה".

אבוקסיס יעבור מחר לשחק במערך של 4-3-3, אך עדיין יסבול ממספר חיסורים בסגל. טוטו תמוז ועומר דמארי שלא התאמנו אתמול באופן סדיר ערכו היום אימונים מלאים והם צפויים לפתוח בהרכב מחר. מלבד זה, שלושה שינויים יערוך אבוקסיס: מור שושן יעלה במקום ניקולה פטקוביץ' ששוחרר מהקבוצה, אלירן דנין ישוב להרכב על חשבון יגאל אנטבי וטל בן חיים יפתח במקומו של אלרואי כהן. החדשות הטובות מגיעות מכיוון שי אבוטבול, שיחזור מחר לראשונה לסגל מאז הניתוח שעבר בברכו בקיץ.

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון ספרו בפעם הראשונה העונה שלושה ניצחונות רצופים ורוצים מאוד לשמור על המומנטום ולייצר כמות נקודות שתרחיק אותם מהתחתית. במועדון זוכרים היטב את המשחק הקודם מול הפועל תל אביב בו ניצחו 0:1 בגרונדמן, ואף היו טובים בהרבה מהאדומים למרות ששיחקו דקות רבות עם עשרה שחקנים בלבד. במועדון יש אמונה שאפשר לעשות זאת גם מחר בבלומפילד, ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה. למרות זאת, על צמרת ופלייאוף עליון אנשי רמת השרון לא מוכנים לדבר. "אנחנו עם סגל קצר מאוד והמטרה היא להישאר בליגה", אמר מנחם קורצקי. "אם שחקני ההתקפה שצורפו ויצורפו יצליחו לעשות את העבודה אז אולי נוכל לדבר על מרכז טבלה. על פלייאוף עליון זה לא ריאלי לדבר מבחינתנו".

בנוגע להרכב הקבוצה לא צפויים יותר מדי שינויים. קאדו הברזילאי סובל ממתיחה ונמצא בספק למשחק. בכל מקרה, אדריאן פרננדס חוזר לסגל ולהרכב הקבוצה ויפתח בהתקפה לצדו של רן יצחק. בהגנה החלים סביטי ליפנייה מהמתיחה ברגלו וצפוי לפתוח לצד יניב לביא. אסי בלדוט וגל ניר ימשיכו להיעדר עקב הפציעות. אודו פורצ'ן ינחת בשבוע הבא בישראל ויחל שבוע של התרשמות בקבוצה. קורצקי מעוניין גם בברק משה מבית"ר ירושלים, אך רק בשבוע הבא תתקבל תשובה מבית"ר, לגבי האם הוא ישוחרר עד לתום העונה.

שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
לראשונה מאז הפציעה הכואבת, הוא חוזר לסגל. שי אבוטבול/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: מור שושן

בשבועות האחרונים הגנת הפועל, שבסיבוב הראשון כמעט ולא ספגה, חטפה שישה שערים בשלושה משחקים. אבוקסיס עדיין לא ספר את שושן הצעיר ועל אף שהיה ידוע בשבוע שעבר שפטקוביץ' יעזוב, עדיין בחר לפתוח עם הסרבי. סביר להניח שהאדומים יעשו את העבודה בצד ההתקפי, אבל אם הפועל רוצה לרדת עם ניצחון היא חייבת את ההגנה ואת שושן ביכולת טובה.

רמת השרון: רועי לייבוביץ'

גם ברמת השרון מודים בשבועות האחרונים שיש להם הרבה מזל בניצחונות ובשבת האחרונה נגד הפועל רמת גן הכדורים שרקו ליד השער של לייבוביץ'. מחר בבלומפילד צפויה לו הפועל תל אביב פצועה ורעבה שחייבת ניצחון כדי להישאר בתמונת האליפות. לייבוביץ' יצטרך לתת יום גדול כדי שקבוצתו תצא עם משהו מבלומפילד.

שחקן הפועל תל אביב, מור שושן, מול שחקן אתלטיקו מדריד, דייגו קוסטה. AP
סוף סוף נכנס לנעליים של פטקוביץ'. מור שושן/AP

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מור שושן, אלירן דנין, אריק דג'מבה דג'מבה, חנן ממן, סלים טועמה, טל בן חיים, עומר דמארי, טוטו תמוז.

רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, תום מנשרוב, משה אבוטבול, אפרים טאקה, אדריאן פרננדס, רן יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully