וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא גנט עדן פה: שלומי ארבייטמן על פרשת דרכים

הקריירה של שלומי ארבייטמן על פרשת דרכים. רגע לפני שהוא (אולי) עוזב את גנט ו(אולי) חוזר לארץ, הוא מדבר על הכל: השנים הקשות בבלגיה, החלום שלא נשבר וההבטחה: "אמצא קבוצה שאתן בה את הגולים שלי". ראיון

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו, דני בורשבסקי

עריכה: רן צימט

הקריירה של שלומי ארבייטמן נמצאת על פרשת דרכים. שנה וחצי לפני תום חוזהו הוא ביקש רשמית לעזוב את גנט ולפיכך קיבל הוראה לא להגיע למחנה האימונים ובזמן שחבריו ישהו בספרד, הוא ייאלץ להתאמן עם שחקני נוער בקבוצת המילואים. החלוץ, שעזב את ישראל ב-2010 כמלך השערים ויצא לכבוש את אירופה, מחפש בדחיפות קבוצה חדשה בחודש הקרוב.

רגע לפני שהוא שב לבלגיה, הוא סיפר לוואלה! ספורט על השנתיים וחצי הקשות שעבר, החלום להצליח מעבר לים ממנו עדיין לא התייאש, ההחלטה לעזוב והמחשבות לחזור לארץ. "יש לי אישור לחפש קבוצה בינואר. אני שייך לגנט, אבל לא יוצא עם השחקנים למחנה האימון. אני מקווה שאמצא קבוצה, זה מה שחסר, שיחזור לי החיוך אל השפתיים. חסרה לי שמחת החיים, הכדורגל, חסר לי להתכונן למשחק כל שבת".

"עברתי הרבה, אני כבר לא ילד. שחקנים אחרים היו כנראה מתקפלים ועושים צעד אחורה, אבל אני לא מוותר ולא אוותר על החלום. השאיפה שלי והחלום שלי להמשיך באירופה. יש לי עוד מה לתת. בכדורגל שחקן יכול לתת שלושה-ארבעה חודשים טובים ופתאום כולם רודפים אחריך ואתה גם חוזר לנבחרת. אם אני אמצא קבוצה שטוב לי בה ואתן את הגולים שלי, אני בטוח שהמועדון הבא יהיה יותר גדול", הוסיף החלוץ וסיכם: "אני לא פוסל שום דבר, גם חזרה לארץ לחצי שנה. לא שוכחים אותי, כולם יודעים מי אני ומה עשיתי בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully