וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כהן במשא ומתן עם הפועל חיפה

קשר פודבסקידז'ה עשוי לשוב לארץ אחרי שנה וחצי בפולין ולחזק את קבוצתו של קלינגר. כץ: "נביא עוד מספר שחקנים בינואר"

הפועל חיפה ממשיכה לעשות מאמצים להתחזק בחלון ההעברות של ינואר, כאשר מעבר לשני השחקנים הנבחנים שמצטרפים בניסיון להרשים את ניר קלינגר, הרמוני איקנדה ועיסא אליאו, הקבוצה נמצאת במשא ומתן עם קשרה של פודבסקידז'ה הפולנית לירן כהן.

כהן, 29, גדל במכבי תל אביב, שם שיחק תחת הדרכתו של ניר קלינגר ועבר גם במכבי פתח תקוה, בני יהודה ובני סכנין. בקיץ 2011 עזב לפודבסקידז'ה הפולנית בשורותיה רשם בעונה שעברה 20 הופעות עם שער אחד וחמישה בישולים. הוא האריך את חוזהו בשנתיים נוספות, אבל העונה חלה ירידה קלה במעמדו המקצועי והוא פתח רק ארבע פעמים בהרכב במהלך הסיבוב הראשון וכבש שני שערים. הקבוצה שקועה במקום האחרון עם חמש נקודות בלבד ולפיכך, כהן מעוניין לעזוב ולשוב לישראל.

מרבית התנאים בין לירן כהן להפועל חיפה כבר סוכמו, אך הקשר יגיע רק אם הוא ישוחרר ויהיה שחקן חופשי, אחרת חיפה לא תשלם עבורו דמי ההעברה.

שחקן בני סכנין, לירן כהן. אדריאן הרבשטיין
לא הצליח להשאיר חותם בפולין. לירן כהן/אדריאן הרבשטיין

למרות הלחצים על יואב כץ לפטר את ניר קלינגר, המאמן עדיין זוכה לגיבוי מצד הבעלים ונראה כי שינויים בעמדת המאמן לא יתרחשו בקרוב. "הבאנו חיזוק בצוות המקצועי בדמותו של אייל טרטצקי", אמר יואב כץ, "נביא עוד מספר שחקנים בינואר, ואני לא רואה שום סיטואציה שבה הפועל חיפה תרד ליגה".

"מדובר במינוי זמני בלבד", התייחס היום קפטן הקבוצה אייל טרטצקי למיניו שלו כעוזר מאמן. "אני ממש לא מתכוון לפרוש מכדורגל. ביקשו ממני לעזור לקבוצה ואעשה את כל מה שאני יכול. אני מאמין שאני יכול לעזור הרבה בצד המנטלי, בסך הכל אני מכיר את כל השחקנים. אעשה אצ הכל כדי לקדם את המועדון. יש לנו משחק קשה מאוד בשבת, אני מקווה שנגיע אליו מוכנים ומרוכזים וכל השחקנים ייתנו הכל על המגרש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני ממש לא מתכוון לפרוש מכדורגל". טרטצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully