וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו לדרוקר: "עכשיו הכפפות מוסרות"

3.1.2013 / 10:36

מתיחות בין הרכז הוותיק למאמן הפועל ירושלים בעקבות אירוע חריג במשחק מול אילת. טפירו צפוי לעמוד לדין, ואמר בתגובה: "אין כל מתיחות עם המאמן"

הפועל ירושלים שבה אמנם למסלול הניצחנות, אבל בינתיים מתברר כי בשבועות האחרונים קיימת מתיחות לא קטנה בין המאמן שרון דרוקר למאיר טפירו. השחקן הוותיק חש פיחות במעמדו בקבוצה, והמתיחות התגברה בין השאר בעקבות צירופו של ליאור ליפשיץ לקבוצה, מהלך שטפירו לא אהב בלשון המעטה.

מאיר טפירו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יתנצל? מאיר טפירו/ברני ארדוב

המתיחות אף הגיעה לשיא חדש במשחק האחרון בין הפועל אילת לירושלים, כשהרכז הוותיק נכנס לשחק ברבע השלישי וכעבור דקה וחצי הוחלף על ידי דרוקר לאחר זריקה לא מוצלחת לשלוש. טפירו לחש באוזנו של המאמן: "עכשיו הכפפות מוסרות". לאחר מכן, מספרים גורמים בקבוצה, טפירו המשיך לסנן דברים על הספסל כשבירושלים ניסו להרגיע אותו. מאותו הרגע, אגב, טפירו לא ראה דקת משחק.

גורמים בקבוצה התייחסו לכך והבהירו: "הנהלת הקבוצה מצפה משחקן בכיר בעל ניסיון רב שיידע לרסן את עצמו גם בשעות של מצוקה ולחץ". עוד נודע לוואלה! ספורט כי בעקבות הדברים בכוונת הקבוצה להעמיד את טפירו לדין.

תגובות

מאיר טפירו מסר בתגובה לדברים: "אין כל מתיחות עם המאמן וכל מי שמנסה ליצור עימות ייכשל. לכולנו בהפועל מטרה משותפת: לנצח בכל משחק ולהביא גאווה וסיפוק לאוהדים מספר 1 בארץ, אוהדי הפועל ירושלים. כשאני עולה למגרש, אני מתרכז אך ורק בניצחון עבור האוהדים. כך נהגתי תמיד וכך אמשיך לנהוג".

מאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר מסר: "אין תגובה".

דן שושני, דובר הפועל ירושלים, מסר בתגובה: "אין כל מתיחות בין שרון דרוקר ומאיר טפירו. הצוות המקצועי וכלל השחקנים עושים הכל בכדי להצעיד את הקבוצה קדימה ולניצחונות. אנו מתמקדים כעת בהכנות למשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון הקרוב ולא מתעסקים ברכילות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קורטני פלס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"המשימה היא קשה אבל הכל פתוח. צפויה לכולנו חגיגת כדורסל אמיתית". קורטני פלס/ברני ארדוב

על רקע המתיחות, בהפועל ירושלים מתכוננים למשחק הביתי מול מכבי תל אביב. קורטני פלס אמר לקראת ההתמודדות המסקרנת: "משחק בין הפועל ירושלים ומכבי תל אביב זה תמיד המשחק הכי מסקרן בכדורסל הישראלי. צפוי לנו משחק קשה ומעניין מול קבוצה מצוינת שהיא אחת הקבוצות הטובות באירופה וההיכל במלחה צפוי להיות מלא עד אפס מקום עם אווירה מטורפת. אנחנו מסתכלים בעיקר על עצמנו, נתחיל להתכונן למכבי במטרה לעשות הכול בכדי לנצח. המשימה היא קשה אבל הכל פתוח. צפויה לכולנו חגיגת כדורסל אמיתית".

בתוך כך, הפועל ירושלים יוצאת במבצע מיוחד לטובת אוהדיה לקראת משחקי הסיבוב השני בליגת העל. במסגרת המבצע מציעה הקבוצה מכירת כרטיסים לשישה משחקי הבית באוגדן אחד ובהנחה משמעותית, כשיופצו 100 אוגדנים המכילים את כל ששת המשחקים של הסיבוב השני, כולל המשחק נגד מכבי תל אביב במחיר של ארבעה משחקים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully