וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ברוז' מסרבת לשחרר את רפאלוב כרגע

2.1.2013 / 20:56

צסק"א מוסקבה הגישה הצעה תמורת הקשר, אך הבלגים צפויים לסרב לשחררו כעת, ועשויים לדחות את העסקה לקיץ

מוליכת הליגה הרוסית צסק"א מוסקבה פנתה בימים האחרונים רשמית לקלאב ברוז' והגישה הצעה לרכישת הקשר ליאור רפאלוב. ראשי הקבוצה הבלגית שוקלים את ההצעה ובשלב זה הם מתעקשים שמעבר אפשרי לא יקרה בינואר אלא בתום העונה. מנגד, בצסק"א רוצים לראות את רפאלוב מצטרף לקבוצה מיידית כדי שיוכל ליטול חלק בהמשך משחקי הסיבוב השני של הליגה הרוסית שייפתחו בחודש מרץ.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
בדרך לרוסיה? רפאלוב/GettyImages

על פי ההערכות, רק הצעה כספית גבוהה מצד צסק"א תשכנע את ראשי ברוז' לשחרר את הקשר הישראלי כבר בינואר. כזכור, הקבוצה הבלגית רכשה את רפאלוב ממכבי חיפה ב-2.5 מיליון יורו ולכן מצפה לקבל תמורתו סכום גבוה. השחקן עצמו הגיע לבלגיה לקראת חזרת הקבוצה לאימונים אחרי פגרת החגים ולא מן הנמנע כי בקרוב הוא ייפגש עם ראשי קבוצתו לשמוע על החלטתם בעניינו.

ראוי להדגיש כי כבר בקיץ קיבלה ברוז' פניות רשמיות מקבוצות שונות ברוסיה ואוקראינה, אך אז סירב הנשיא לשחרר את השחקן ושכנע אותו להמשיך. רפאלוב פתח היטב את העונה השנייה שלו בבלגיה וסיפק עד כה שמונה שערי ליגה ב-14 הופעות ושני שערים נוספים במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית. קבוצתו מדורגת רביעית בבלגיה אחרי 22 מחזורים ובמרחק 13 נקודות מהמוליכה אנדרלכט, אך זאת לפני הפלייאוף העליון והקיזוז.

צסק"א מוסקבה, מקבוצות הפאר של רוסיה, זכתה שלוש פעמים באליפות רוסיה מאז התפרקות ברית המועצות (האחרונה ב-2006). המאמן ליאוניד סלוצקי מוביל עד כה את הקבוצה למקום הראשון אחרי 19 מחזורים וביתרון שתי נקודות על פני אנז'י מחצ'קאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully