וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ריי לואיס יפרוש בתום העונה הנוכחית

2.1.2013 / 19:28

הליינבקר הנהדר של בולטימור רייבנס הודיע לחבריו לקבוצה: "זה המסע האחרון שלי". אנדי ריד יתראיין לקנזס סיטי ואריזונה

רעידת אדמה בבולטימור רייבנס: ריי לואיס, הליינבקר הנפלא ומנהיג הקבוצה ב-17 העונות האחרונות, הודיע לחבריו לקבוצה כי הוא יפרוש בסיום הפלייאוף הנוכחי, כך דווח הערב (שלישי) בכלי התקשורת בארצות הברית. "זה המסע האחרון שלי", אמר לואיס לשחקני הרייבנס.

בולטימור תשחק ביום ראשון הקרוב, בשעה 20:00, מול אינדיאנפוליס במשחק הווילד קארד ולואיס, שקרע את השריר התלת ראשי במשחק מול דאלאס קאובויס באמצע אוקטובר ולא שיחק מאז, עשוי לחזור למשחק, למרות שלאחר הפציעה החששות היו כי הוא סיים את העונה.

ריי לואיס שחקן בולטימור רייבנס. Nick Wass, AP
אחד משחקני ההגנה הגדולים בכל הזמנים. לואיס/AP, Nick Wass

כאמור, לואיס החליט שכך או כך, הפלייאוף הנוכחי יהיה האחרון בקריירה שלו ובגיל 37 הוא יעזוב את הקבוצה בה שיחק לאורך כל קריירת המקצוענים שלו, מאז נבחר במקום ה-26 של דראפט 1996, עונת ההקמה של בולטימור רייבנס לאחר המעבר מקליבלנד. לואיס הוא השחקן היחיד בסגל הקבוצה שנשאר מאותה עונה.

בין הישגיו של הליינבקר נמצאים כמובן האליפות בעונת 2000/1, אז הביסה בולטימור 7:34 את הג'איינטס. לואיס נבחר ל-MVP של אותו סופרבול. בנוסף, הוא זכה באותה עונה, כמו גם ב-2003, בתואר שחקן ההגנה של העונה ונבחר 13 פעמים לפרובול ואף לנבחר העשור הראשון של המילניום. מחוץ למגרש, לואיס נחשד במעורבות ברצח כפול בינואר 2000, אולם נוקה מהחשדות בהמשך.

אנדי ריד מאמן פילדלפיה איגלס. Patrick McDermott, GettyImages
מה התחנה הבאה שלו? ריד/GettyImages, Patrick McDermott

* התקופה הגרועה שעוברת על דייויד אייקרס, הבועט של סן פרנסיסקו, הובילה את הקבוצה לחפש בועט שיתחרה עימו על התפקיד. החיפושים במפרץ הסתיימו עם החתמתו של לא אחר מאשר בילי קאנדיף, שזכור כאיש שהחטיא בשנייה האחרונה את הבעיטה שהייתה יכולה להשוות את משחק גמר ה-AFC מול ניו אינגלנד בעונה שעברה.

* מה תהיה התחנה הבאה של אנדי ריד? המאמן שפוטר ביום שני מפילדלפיה לאחר 14 שנים, שהסתיימו בעונה מחפירה במיוחד, ייפגש היום עם קנזס סיטי צ'יפס, שנציגיה יגיעו לעיר האחווה ולאחר מכן יטוס לאריזונה, שם יפגוש את ראשי הקרדינלס. כזכור, גם שתי הקבוצות הללו נפרדו ממאמניהן ביום שני, לאחר שהצ'יפס פיטרו את רומיאו קרנל והקרדינלס את קן וויזנהאנט.

* סנט לואיס החליטה לפטר את מתאם ההגנה המושעה שלה, גרג וויליאמס. כזכור, וויליאמס הושעה על ידי הליגה ללא הגבלת זמן לפני שהעונה יצאה לדרך, בשל חלקו בפרשת 'צייד הראשים' בתקופה בה היה מתאם ההגנה של ניו אורלינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully