וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הפועל כפר סבא תיכנס להליך פירוק

במועדון לא יתנגדו למינוי מפרק ומהמאזן יופחתו תשע נקודות. היו"ר יברבאום: "נרד לליגה השלישית וננסה להתחיל מחדש"

הפועל כפר סבא צפויה להיכנס להליך פירוק, זו ההחלטה המסתמנת בקרב ראשי המועדון. ב-10 בינואר צפוי להתקיים דיון שלישי במספר בעניין בבית המשפט המחוזי בלוד. עד כה העניק בית המשפט לכפר סבא שתי ארכות למצוא פתרון שימנע מינוי מפרק, אלא שפתרון כזה לא נמצא גם מאחר וההתאחדות לכדורגל לא אישרה העברת הבעלות לסוכן השחקנים ג'קי מויאל. לכן בכפר סבא לא צפויים להתנגד למהלך בדיון הקרוב. המשמעות היא שכאשר ימונה מפרק זמני למועדון, יופחתו ממאזן הקבוצה תשע נקודות והיא תרד למקום האחרון בליגה הלאומית.

המפרק ינהל את המועדון יחד עם היו"ר החדש מוטי יברבאום ויגיע להסדר חובות עם הנושים. בכפר סבא מאמינים שהתהליך יוביל להבראה כלכלית של המועדון השרוי בחובות כבדים ובסופו יועברו זכויות הניהול ליצחק שום, שבשלב זה יסייע ליברבאום. אגב, משחק גביע המדינה הערב (רביעי, 19:35) נגד מ.ס כרמיאל צפת, שהיה בסכנת ביטול, יתקיים כרגיל לאחר שבכפר סבא מצאו פתרון בנושא התשלום לחברת האבטחה.

יברבאום אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "זו החלטה לא פשוטה, אבל כרגע לא נמצא משקיע שמוכן לקחת את הקבוצה ועל פי השיקולים שלנו, זה המהלך הכי נכון למועדון. אלו לא ימים קלים. הפועל כפר סבא זה מועדון עם מסורת ארוכה בכדורגל הישראלי וקיים כבר 80 שנה. אני מקווה שמהלך כזה יביא להבראת הקבוצה. ב-48 השעות האחרונות אנחנו עדים להתעוררות של אוהדים בתוך העיר שהקבוצה חשובה להם. אולי יימצא פתרון בימים הקרובים, אבל אם לא, הקבוצה תרד לליגה השלישית ותנסה להתחיל מחדש".

כזכור, חמשת עובדי המועדון לשעבר, ביניהם אסי דומב, הגישו לבית המשפט בקשה לפירוק בטענה שהמועדון חייב להם כספים. ללא קשר, מזכירת המועדון יפה נוסובסקי, שפוטרה לאחר 10 שנות עבודה, הגישה בשבוע שעבר באמצעות עורך הדין ליאור לוי כתב תביעה בסך 349,604 שקל כנגד החברה החדשה לניהול הפועל כפר סבא, מר הראל רייכמן ואגודת הספורט הפועל כפר סבא לבית הדין לעבודה בתל אביב וזה החליט להטיל עיקול זמני על חשבונות המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully