וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: סטנפורד זכתה ברוז בול

2.1.2013 / 10:58

ניצחה את וויסקונסין 14:20 וזכתה בתואר היוקרתי. פלורידה סטייט עברה את נורת'רן אילינוי 10:31 וזכתה באורנג' בול

בעוד ב-NFL מתכוננים לעונת הפלייאוף, בליגת המכללות כבר הגיעו לבולים הגדולים. שניים מהם נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי), כשסטנפורד זכתה ברוז בול ופלורידה סטייט באורנג' בול.

שחקני סטנפורד סטיבן טיילור אוסואה אמאנן לאחר זכייה ברוז בול. Mark Terrill, AP
חתיכת פרס. סטפן טיילור ואוסואה אמאנן אחרי הזכייה ברוז בול/AP, Mark Terrill

סטנפורד - וויסקונסין 14:20

זה לא היה פשוט וזה היה קרוב גם למהפך, אבל הקרדינלים החזיקו מעמד בניסיון הקאמבק של הבאג'רס והצליחו לשמור על יתרון שיצרו ברבע הראשון. קלסי יאנג וסטפן טיילור הגיחו לשני טאצ'דאונים כדי להעלות את סטנפורד ליתרון 0:14, מונטי בול עם ריצה משלו וטאצ'דאון במסירה של קורט פרדריק לג'ורדן פיליפס, יחד עם שער שדה של ג'ורדן וויליאמסון, גילחו את הפער לפחות מטאצ'דאון. לגיריות הייתה הזדמנות לעלות ליתרון, אבל בדרייב האחרון חטף אוסואה אמאנן כדור וסגר את הסיפור. 88 יארד לטיילור על הקרקע בסטנפורד, 100 לבול בוויסקונסין.

פלורידה סטייט - אילינוי 10:31

גם הסמינולס חוגגים זכייה, כשהאחראי הראשי לאורנג' בול הזה היה לוני פריור, שנשא את הכדור בסך הכל חמש פעמים, אבל סיים עם 134 יארד, כולל טאצ'דאון ברבע הראשון של 60 יארד ועוד אחד באחרון של 37. ההאסקיס ניצחו 12 משחקים ברציפות, אבל אי ג'יי מנואל (291 יארד באוויר) ופלורידה סטייט היו גדולים עליהם, כשבטוטאל יארדג' רמסו אותם 259:534.

ג'ורג'יה - נברסקה 31:45

הבולדוגס היו רחוקים שניות ממשחק האליפות, ובסופו של דבר התנחמו בזכייה בגביע קפיטל וואן. ארון מארי רשם משחק ענק באוויר, שבו נחטף פעמיים (היינו חייבים לפתוח עם השלילי כדי להשאיר את הטוב לסוף), אבל סגר 427 יארד עם חמישה טאצ'דאונים, שניים מהם לכריס קונלי, שסיים עם 136 יארד. 125 יארד לטוד גרלי על הקרקע.

לוני פריור שחקן פלורידה סטייט. Alan Diaz, AP
רק שלא תקבל כאב בטן. לוני פריור עם התפוזים והתואר/AP, Alan Diaz
  • עוד באותו נושא:
  • רוז בול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully