וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "היכולת של ואן פרסי לכבוש פנטסטית"

מערכת וואלה! ספורט

1.1.2013 / 21:29

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד החמיא להולנדי, שאמר: "אני מוקף באלופים". אגוארו נפצע בסיטי, מאנצ'יני: "מרוצה מהניצחון"

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד בכושר פשוט אדיר. השדים האדומים רשמו הערב (שלישי) ניצחון ליגה שמיני בתשעת המשחקים האחרונים עם 0:4 גדול בחוץ על וויגאן, במסגרת המחזור ה-21 בפרמיירליג. צמד של רובין ואן פרסי וצמד של חאבייר הרננדס סידרו לשדים האדומים ניצחון, ששמר את פער שבע הנקודות שלהם מהיריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי, שעשתה את שלה עם 0:3 מרשים מאוד בבית על סטוק סיטי.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מחמיא לחלוצים שלו. פרגוסון/GettyImages

פרגוסון: "אל תזכירו את זה שלא ספגנו כבר בשני משחקים"

"ידענו שאנחנו משיגים שחקן ברמה גבוהה, שיעשה את ההבדל בקבוצה", אמר אחרי המשחק אלכס פרגוסון שחגג יום הולדת 71 בהתייחסו לרובין ואן פרסי, "רובין הוא שחקן נהדר. יש לו ניסיון בינלאומי מצוין, הוא שיחק בארסנל במשך שבע שנים והגיע אלינו בשיא הקריירה שלו. היכולת שלו לייצר שערים ולכבוש היא פנטסטית. הצורה בה הוא סידר לעצמו את השער הראשון הייתה נהדרת, הסיבוב, שיווי המשקל. זה שער ממש טוב".

בהמשך החמיא הסקוטי גם לצ'יצ'ריטו: "מאז שחאבייר הגיע, הוא הראה שהוא חלוץ רחבה מצוין. הוא פשוט נהדר ומבריק". פרגי התייחס גם למשחק ולעובדה שההגנה שלו לא ספגה שער בפעם השנייה ברציפות: "אל תזכירו את זה, למען השם. אל תגלו לאף אחד. האמת היא שאנחנו נרגשים לגבי זה". פרגוסון התייחס גם למשחק הגביע הקרוב מול ווסטהאם: "נבצע כמה שינויים. היום הוצאנו את מייקל קאריק אחרי שכבשנו את השלישי. מגיעה לשחקנים הפסקה".

גם ואן פרסי בעצמו נשמע מרוצה כשאמר: "אנחנו צריכים לקחת את זה משחק אחרי משחק, אבל כולן רוצות לזכות באליפות. אני מרגיש שאני מוקף באלופים. זו קבוצה מיוחדת. כולם רוצים לעזור אחד לשני. כולם נחושים כדי שכולם יכבשו. המגנים עובדים קשה בשביל הקשרים והקשרים עובדים בשביל החלוצים. כולם רוצים לרוץ ולכולם יש רק מטרה אחת בראש. הם יודעים איך לנצח וזה הופך את העניינים לקלים מאוד עבורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. Michael Regan, GettyImages
מרוצה. מאנצ'יני/GettyImages, Michael Regan

אגוארו נפצע, מאנצ'יני: "לא רציני"

במנצ'סטר סיטי רוו נחת מהניצחון המרשים 0:3 על סטוק סיטי. יחד עם זאת, לרוברטו מאנצ'יני התווסף כאב ראש כשראה את סרחיו אגוארו נפצע. "אני לא חושב שזה רציני", אמר המנג'ר, "זו פציעה בשריר הירך האחורי, אולי הוא לא ישחק בגביע. ננסה להכשיר אותו לקראת משחק הליגה מול ארסנל".

מאנצ'יני התייחס גם לניצחון והמומנטום שבו סיטי נמצאת: "אחרי ההפסד בדרבי למנצ'סטר יונייטד, היו לנו משחקים טובים. היינו ממש חסרי מזל נגד סנדרלנד והצלחנו יפה מאוד מול נוריץ' בחוץ עם 10 שחקנים. אנחנו מרוצים כיוון שכבשנו שלושה שערים נגד ההגנה הטובה ביותר בליגה". מאנצ'יני התייחס לחסרון של האחים יאיא וקולו טורה, שייעדרו בקרוב בשל אליפות אפריקה: "זו בעיה גדולה. אנחנו מאבדים שחקנים חשובים, נראה מה יהיה".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
ארסן ונגר מנג'ר ארסנל/GettyImages

ונגר: "לא הגיע לנו יותר ממה שהשגנו"

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה ברציפות, חזרה ארסנל לזייף כשסיימה ב-1:1 חלש מאוד מול סאות'המפטון. התותחנים במקום החמישי, ונראה שאם ימשיכו כך יהיה להם קשה מאוד להשתחל איכשהו לתוך ארבע הראשונות בתום העונה.

ארסן ונגר אמר אחרי המשחק: "בהתחשב בהופעה שלנו, אני לא חושב שהגיע לנו יותר היום. אלה שתי נקודות שאיבדנו אם מסתכלים על המטרות שהצבנו לעצמנו בחג המולד. זה מתסכל ומאכזב, מפני שלא יצרנו יותר מדי מצבים וזה אחרי שכבשנו חמישייה ברדינג ושביעייה מול ניוקאסל. כשאתה מסתכל על המצבים שייצרנו אז הם לא רבים. הייתה חסרה לנו כוונה, דיוק ומהירות. בדרך כלל יש לנו את כל האיכויות הללו, אבל הן חסרו לנו הלילה. זה מתסכל, אבל אני לא מאמין שזה פיזי.

"אולי חשבנו שכבשנו שבעה נגד ניוקאסל, אז נכבוש שבעה גם פה. אני חושב שהבעיה שלנו הייתה יותר מנטאלית מפיזית. התכוננו בצורה נורמלית. אולי לסאות'המפטון מגיע יותר קרדיט. הם נלחמו על כל כדור. קשה למצוא נקודה אחת שגרמה לנו למעוד היום, אנחנו צריכים לשבת ולנתח את מה שקרה פה. יש לנו משחקים גדולים שעומדים לפנינו ואנחנו רוצים לחזור להופעות הרגילות שלנו. המשחק הבא שלנו הוא בגביע ואנחנו רוצים לנצח. נאבד עכשיו את ז'רביניו, אז הסגל יהיה קצר יותר".

הצרפתי התייחס לשאלה האם תיירי הנרי ישוב למועדון בינואר ואמר: "כרגע, אנחנו לא בונים על זה. אבל אני אהיה פעיל בחלון ההעברות. אנחנו מחפשים בכל מקום. הראש שלנו פתוח. אנחנו רוצים לחזק את הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully