וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב טוענים: "הראש של אדל בצרפת"

מתיחות בין השוער הקמרוני, שמחזיק בהצעה מנאנסי, לבין האדומים. אדל: "רוצה לסיים את פה את העונה עם אליפות"

one

ימים לא שקטים עוברים על הפועל תל אביב שלאחר ההפסד 2:1 לבני יהודה, היא סופרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון. בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע כי קיימת מתיחות בין השוער אפולה אדל לאנשים במועדון. מתברר כי השוער הקמרוני מחזיק בהצעה מנאנסי הצרפתית ועוד מספר קבוצות בצרפת ובהפועל חוששים כי היכולת החלשה של השוער בתקופה האחרונה היא בגלל שהוא רוצה לשוב לצרפת. בכלל, יש תחושה בהפועל שמשהו לא טוב עובר על אדל, שאף התעמת עם מספר אוהדים בסיום המשחק מול בני יהודה ונראה עצבני מאוד.

שוער הפועל תל אביב, אפולה אדל. ברני ארדוב
לא שקט. אפולה אדל/ברני ארדוב

בהפועל ישנם גורמים שדוחפים למכור את השוער כבר בחלון העברות הנוכחי ולתת לבוריס קליימן את אפודת השוער הראשון ולמעשה לפנות מספיק כסף בכדי להביא לקבוצה חיזוק משמעותי בהגנה. "עשו טעות בקיץ שלא נתנו לבוריס להיות שוער ראשון", אמר אתמול אחד הגורמים בהפועל. "זה נראה כי הראש של אפולה מאז המלחמה בצרפת והוא רוצה לחזור לשם. במצב הזה, אחרי שבוריס הוכיח שהוא לא פחות טוב, צריך לשקול להביא זר איכותי על חשבונו של אדל וזה יכול לפתור לנו הרבה כאבי ראש".

השוער עצמו הגיב היום לטענות: "מה שקרה עם האוהדים זה בסך הכל קצת עצבים אחרי המשחק. אני אוהב את האוהדים, אבל פה בארץ אחרי משחק אחד או שניים לא טובים כבר שוכחים מה שהיה לפני, מבחנתי זה עבר. אני חלק מהגנה ויש לכל אחד ימים לא טובים, זה הכדורגל. אסור לתלות שחקן אחד בגלל טעות כזאת או אחרת. אנחנו קבוצה גם שאנחנו מנצחים וכשמפסידים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בוריס קליימן, הפועל תל אביב. טל לוי
יהפוך לשוער ראשון? בוריס קליימן/טל לוי

"זה נכון שיש לי הצעות מצרפת", המשיך השוער. "אבל בשלב הזה אני מחוייב רק להפועל תל אביב. אני לא אחזור לצרפת לשחק במועדון שבעונה הבאה יכול להיות בליגה שנייה. אני גם רוצה לסיים את העונה פה ולזכות בתואר האליפות בשביל האוהדים והמועדון ואז אעזוב עם הראש מורם. אני לא אשאיר את הקבוצה שהיא ביכולת לא טובה. אני מבטיח שאם ייתנו לנו שקט לעבוד בסוף העונה ניקח את האליפות".

בקבוצה מקווים כי גילי ורמוט יסיים השבוע אימון מלא ואם כן הוא צפוי לקבל מספר דקות מול רמת השרון. טל בן חיים ישוב להרכב ביום שבת לאחר שריצה את השעייתו בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. הבלם מור שושן אמור להחליף את ניקולה פטקוביץ' בהרכב לאחר שזה קיבל אתמול הודעת שחרור ואמור ביומיים הקרובים לחזור לארץ ולאסוף את הציוד שהשאיר בארץ.

בהפועל אתמול אישרו כי שמו של יובל אבידור אכן עלה, אך בשלב זה החליטו לוותר על שירותיו. בקבוצה עדיין מחפשים חיזוק בעמדות המגינים ורוצים לעשות טרייד של שחקנים במסגרת כל עסקה שתצא לפועל עם קבוצה מהארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אפולה אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully