וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה רוצה לרכוש את כרטיסו של אפרים טאקה

פנייה רשמית בעניין חלוץ רמת השרון נעשתה למחזיקת הכרטיס גבעת אולגה. עלי חטיב בדרך החוצה. גורם: "בלדב לא יעזוב"

one

מכבי נתניה מעוניינת לרכוש את כרטיסו של חלוץ עירוני רמת השרון, אפרים טאקה. במועדון כבר פנו למ.ס גבעת אולגה, שמחזיקה 25 אחוז בכרטיסו, במטרה להיכנס למשא ומתן מיידי. טאקה, 23, שגדל בבית"ר טוברוק והחל את קריירת הבוגרים שלו בגבעת אולגה, כבש במחזור שעבר את שערו השני העונה במדי רמת השרון. במ.ס אולגה אישרו את הידיעה.

בינתיים, הרומן הקצר והלא מוצלח בין עלי חטיב למכבי נתניה עומד בפני סיום. השחקן שהגיע לקבוצה בקיץ צפוי לעזוב בקרוב בהחלטה הדדית של שני הצדדים שאינם מעוניינים בהמשך הרומן. כזכור חטיב לא חתם על החוזה החדש שנדרש לחתום עליו ולמעשה כבר הודיע למקורביו כי מבחינתו הוא יעזוב בינואר.

בנתניה זועמים על התנהגות השחקן וכעת נותר לצדדים רק לסגור את הנושאים הכספיים והשחקן ישוחרר במועד ההעברות בינואר, ככל הנראה מבלי תמורה כספית.

אפרים טאקה שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
עושה חיל ברמת השרון. טאקה/ברני ארדוב

כפי שפורסם בוואלה! ספורט חטיב הודיע שבוע שעבר כי הוא מתלבט אם לחתום על החוזה החדש וכעת נראה שגמלה בליבו ההחלטה הסופית. בימים הקרובים יישבו נציגיו של השחקן עם נתניה לנסות ולהגיע להסכם לגבי תנאי העזיבה.בבני סכנין ובהפועל חיפה עוקבים אחר ההתפתחויות ובמידה והוא אכן יעזוב נראה שחטיב עשוי לעבור לאחת משתי הקבוצות

ובינתיים, בנתניה, ממשיכים להתעסק בהודעה הדרמטית של קובי בלדב לפיה הוא שוקל את צעדיו וגורמים במועדון אמרו: "קובי לא יעזוב. הוא לוקח צעד אחורה כדי לא להפריע למהלכים למציאת רוכש. הוא נשאר ויישאר חלק חשוב במערכת".

במישור המקצועי, שוערה השני של נתניה גיא סאלם מתאושש מהפציעה ועובר טיפול תרופתי, אך הוא בספק לסגל בשבת. סאלם מוערך על ידי ראשי המועדון והצוות המקצועי מאוד ובמועדון מקווים שלא מדובר בפציעה שתחמיר. פיראס מוגרבי אמור לחתום רשמית בימים הקרובים ולהצטרף לסגל מייד עם פתיחת ההעברות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עלי חטיב שחקן מכבי נתניה (קדימה) מול יוסי דורה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
בדרך החוצה. עלי חטיב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully