וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וויגאן-מנ' יונייטד 4:0, מנ' סיטי-סטוק 0:3

מערכת וואלה! ספורט

1.1.2013 / 21:17

צמדים של ואן פרסי והרננדס סידרו ליונייטד ניצחון ושמירת פער שבע הנקודות בצמרת. רק 1:1 לארסנל מול סאות'המפטון

ספורט 2

צפו במנצ'סטר יונייטד מפרקת את וויגאן

שנה חדשה? התוצאות ישנות מאוד. המחזור ה-21 בפרמיירליג נפתח היום (שלישי) כמיטב המסורת ביום הראשון של השנה החדשה עם שני ניצחונות קלים במיוחד של המוליכות. מנצ'סטר יונייטד ניצחה בחוץ 0:4 את וויגאן, בעוד היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי רשמה 0:3 משכנע במיוחד על סטוק סיטי בבית. אסטון וילה, שהובסה ביחס מצטבר של 15:0 בשלושת משחקיה האחרונים, סיימה ב-2:2 בסוונסי, בה איתי שכטר שוב לא שותף. טוטנהאם חזרה מפיגור ל-1:3 על רדינג. במשחק שנעל את הערב, הצליחה ארסנל לסחוט 1:1 מסאות'המפטון לאחר משחק די אומלל.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. David Rogers, GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. ואן פרסי/GettyImages, David Rogers

וויגאן - מנצ'סטר יונייטד 4:0

סר אלכס פרגוסון קיבל מתנת יום הולדת 71 הכי טובה שיכול היה לבקש. השדים האדומים רשמו ניצחון שמיני בתשעת מחזורי הליגה האחרונים עם 0:4 קליל במיוחד בחוץ על וויגאן האומללה. מנצ'סטר יונייטד נהנתה מצמדים של חאבייר הרננדס ומי אם לא רובין ואן פרסי כדי להשלים מאזן מושלם של שלושה ניצחונות משלושה משחקים במשחקי חג המולד. סגנית האלופה שמרה על מרחק שבע נקודות מהיריבה העירונית והאלופה המכהנת, מנצ'סטר סיטי, והעבירה לא מעט לחץ לצ'לסי, שתשחק מחר.

בדקה ה-36 עלתה מנצ'סטר יונייטד ליתרון. זה קרה לאחר שפטריס אברה בעט כדור חזק, אל האבסי הדף לא מספיק טוב וזה חזר ללא אחר מאשר חאבייר הרננדס, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. בדקה ה-43 כבשה יונייטד את השני עם מהלך קלאסי של רובין ואן פרסי. החלוץ ההולנדי קיבל כדור ברחבה, ניער מעליו בקלות את השומר ומ-12 מטר בעט מצוין וברגל ימין לפינה הרחוקה, 0:2. השלישי הגיע בדקה ה-63 לאחר שבעיטה חופשית של ואן פרסי נעצרה בחומה. הרננדס הגיע ראשון ובעט מ-12 מטר כדור חד פנימה כדי לקבוע 0:3. בדקה ה-88 כבשה יונייטד את הרביעי לאחר שההגנה האומללה של וויגאן לא הצליחה להרחיק כדור פשוט. זה הגיע לדני וולבק, שיישר למרכז, שם המתין ואן פרסי, שבעט מול שער ריק פנימה את ה-0:4.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פאבלו סבאלטה שחקן מנצ'סטר סיטי (שמאל) עם גארת' בארי. רויטרס
כובש שערים חשובים העונה. סבאלטה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - סטוק סיטי 0:3

הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני עבדה קשה מאוד כדי לנצח 3:4 בנוריץ' בשבת האחרונה ולפני כן הפסידה 1:0 בסנדרלנד, אך הפעם היא חיפתה על כך עם 0:3 משכנע במיוחד על סטוק סיטי העקשנית. פאבלו סבאלטה, אדין דז'קו ופנדל לא מוצדק של סרחיו אגוארו סידרו למנצ'סטר סיטי ניצחון יקר מאוד, ששמר את ההפרש שלה מהיריבה העירונית על שבע נקודות.

בדקה ה-43 עלתה סיטי ליתרון, כשפאבלו סבאלטה הגיע ראשון לכדור שחזר מאסמיר בגוביץ' ודחק אותו פנימה כדי לקבוע 0:1. סיטי הכפילה את היתרון בדקה ה-56 לאחר שיאיא טורה הכניס מסירת עומק לאגוארו. הארגנטינאי בעט שטוח, בגוביץ' הדף, אבל אדין דז'קו הגיע ראשון ובעט פנימה את הרביעי שלו בשלושה ימים ואת ה-0:2. בדקה ה-73 קיבלה סיטי פנדל לא ראוי. נזונזי הכשיל את דויד סילבה, אך זה היה מחוץ לרחבה. אגוארו בעט את הפנדל מצוין וקבע 0:3.

טוטנהאם - רדינג 1:3

התרנגולים מתחילים להיכנס לכושר פשוט נהדר. טוטנהאם חזרה מפיגור ל-1:3 בזכות שערים של מייקל דוסון, עמנואל אדבאיור וקלינט דמפסי סידרו לטוטנהאם ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. הקבוצה של אנדרה וילאש במקום השלישי עם 39 נקודות, אחת יותר מצ'לסי, לה יש שני משחקים חסרים. מנגד, רדינג עדיין בצרות קשות ובמקום ה-19 והלפני אחרון בטבלה עם 13 נקודות.

דווקא האורחת הצנועה עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית לאחר שער של פאבל פוגרבניאק. חמש דקות חלפו והתרנגולים השוו משער של מייקל דוסון לאחר בישול של גילפי סיגורדסון וזה 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-51 כשהגבהה של ארון לנון מצאה את עמנואל אדבאיור, שנגח פנימה את ה-1:2. בדקה ה-79 כבשה טוטנהאם את השלישי לאחר שניצלה יציאה קדימה של רדינג כדי לצאת למתפרצת מהירה וקלינט דמפסי כבש את השלישי כדי לקבוע 1:3.

מייקל דוסון שחקן טוטנהאם. Clive Rose, GettyImages
הצליח לאזן אחרי חמש דקות. דוסון/GettyImages, Clive Rose

סאות'המפטון - ארסנל 1:1

אחרי ארבעה נצחונות ליגה ברציפות, חזרו התותחנים לסורם עם 1:1 מאכזב בחוץ מול סאות'המפטון. ארסנל נראתה רע ורק במזל ובשל טעות שיפוט, שמנעה מהמארחת שער יתרון, חמקה מהפסד די אומלל. בעקבות התיקו, נותרה ארסנל במקום החמישי, אך היא עם 34 נקודות בלבד, ארבע פחות מצ'לסי הרביעית וחמש פחות מטוטנהאם השלישית, לה יש משחק עודף. אגב, ב-90 דקות מול סאות'המפטון בעטה ארסנל בעיטה אחת לעבר המסגרת. פשוט עלוב.

הקבוצה המקומית עלתה ליתרון בדקה ה-34. טעויות רבות בהגנת התותחנים נגמרו באיבוד של לוקאס פודולסקי. זה הגיע למורגן שניידרלין, שניסה להכניס עומק לריקי למברט, שהיסס ואיבד לבקארי סאניה. אלא שגם המגן הצרפתי לא הרחיק טוב וזה הגיע לגסטון ראמירס, שבעט מ-12 מטר פנימה את ה-0:1. שער השוויון הגיע בדקה ה-41 ובצורה אומללה מאוד. תיאו וולקוט הגביה כדור חופשי, גולי דו פראדו מסאות'המפטון הגיע לזה ראשון והניסיון שלו להרחיק לא עלה יפה והלך פנימה בדרך ל-1:1. בדקה ה-72 הצליחה סאות'המפטון לכבוש את השני לאחר שראמירס הוריד כדור על החזה ובעט מקרוב פנימה, אבל השער נפסל בשל נבדל שלא היה.

אגב, שחקן העבר של ארסנל פבריס מואמבה, שעבר אירוע לב במהלך משחק של בולטון והתאושש, צייץ בטוויטר: "אני מרחם על אוהדי ארסנל. חלק מהשחקנים בקבוצה פשוט לא מספיק טובים כדי לשחק בארסנל, וזה בלי לקחת שום דבר מסאות'המפטון. הם שיחקו טוב.".

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל (שמאל) מול מורגן שניידקרין שחקן סאות'המפטון. רויטרס
עוד תצוגה אומללה לאוסף של ארסנל. ווילשר/רויטרס

במשחקים נוספים:

ווסט ברומיץ' - פולהאם 2:1
לווסט ברומיץ': רומלו לוקאקו (49), לפולהאם: דימיטאר ברבאטוב (39), אלכס קקאניקליץ' (58)

סוונסי - אסטון וילה 2:2
לסוונסי: ווין ראוטלדג' (9), דני גרהאם (90), לאסטון וילה: אנדראס ויימן (44), כריסטיאן בנטקה (פנדל, 84)

ווסטהאם - נוריץ' 1:2
לווסטהאם: מארק נובל (פנדל, 3), ג'ואי אובריאן (25), לנוריץ': ראסל מרטין (89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully