וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו = 60 מיליון + נאני + דה חאה

מערכת וואלה! ספורט

31.12.2012 / 11:57

עפ"י התקשורת באנגליה, זו הנוסחה שתוכל להחזיר את הפורטוגלי לאולד טראפורד. בייל מודה: "רונאלדו הוא האליל שלי"

ספורט 2

יעזוב או יישאר? ישחק באולד טראפורד, סטאד דה פראנס או סנטיאגו ברנבאו? באדום, כחול או לבן? סוגיית עתידו של כריסטיאנו רונאלדו ממשיכה להעסיק את כלי התקשורת באנגליה, ספרד וצרפת, שמנסים להבין האם הוא יישאר בריאל מדריד, או שמא יעבור בקיץ למנצ'סטר יונייטד או פ.ס.ז'.

ב"הסאן" הבריטי מדווחים הבוקר (שני) שאם רונאלדו יגיע למנצ'סטר יונייטד, זו לא תצטרך לשלם את הסכום הנקוב של 122 מיליון ליש"ט, אלא תרשום צ'ק על סכום שינוע סביב 60 מיליון ותעביר לבירת ספרד גם את דויד דה חאה ונאני כחלק מהעסקה.

כרגע נראה שבפני רונאלדו עומדות שתי אופציות ממשיות: הצטרפות ליונייטד מסיבות מקצועיות ברורות וידועות, או חבירה לפריס סן ז'רמן, בעיקר משיקולים כלכליים. השדים האדומים - כך על פי "הסאן", יוכלו לשלם לפורטוגלי כ-300 אלף ליש"ט לשבוע, בעוד הצרפתים מסוגלים להעמיד עבורו גם תקציב של חצי מיליון לשבוע.

במדריד לעומת זאת, ישנם מי שבטוחים שהוא יישאר, לדוגמה חברו לנבחרת פורטוגל, פפה. "כריסטיאנו שמח בריאל מדריד והוא מרוכז רק בלעזור לה להצליח. אני בטוח שהוא יאריך את חוזהו במועדון. יחד עם זאת, אני לא יודע מה מוריניו יעשה, רק הוא יודע".

עדיין בגזרת ריאל מדריד ורונאלדו: גארת' בייל שהוזכר בימים האחרונים כמטרה המרכזית של הבלאנקוס לקראת הקיץ, סיפר ל-ESPN: "בימינו אתה כל הזמן צריך להמציא את עצמך מחדש כדי לא להיות צפוי מדי על המגרש. לדוגמה כריסטיאנו רונאלדו - הוא לעולם לא מפספס הזדמנות להמציא פעולות חדשות. הוא האליל שלי".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
פ.ס.ז' תוכל להפוך אותו לעשיר יותר, אבל מנצ'סטר יונייטד זו מנצ'סטר יונייטד. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully