וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד: "לא דיברנו לאחרונה על חידוש החוזה"

מערכת וואלה! ספורט

31.12.2012 / 8:25

כוכב צ'לסי הגיב לעתידו אחרי הצמד ב-1:2 באברטון. בניטס: "אי אפשר לבקש ממנו יותר". ג'רארד על סוארס: "הוא פשוט קוסם"

ספורט 2

צ'לסי המשיכה אמש (שבת) בהתאוששות הנהדרת שלה, כשרשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות ואולי קשה מכולם. הבלוז ניצחו 1:2 את אברטון בחוץ, בזכות צמד של לא אחר מאשר פרנק למפארד, שהעלה את הקבוצה שלו למקום השלישי בטבלה עם 38 נקודות, 11 פחות ממנצ'סטר יונייטד המוליכה כשלקבוצה של רפא בניטס יש גם משחק חסר.

פרנק למפארד, צ'לסי, חוגג שער. Michael Regan, GettyImages
"אוהב להיות חלק מהקבוצה". למפארד/GettyImages, Michael Regan

"עוד לא דיברנו על חוזה חדש בשבועות האחרונים", אמר למפארד אחרי הניצחון, "כרגע, כלום לא נאמר לגבי והחוזה שלי נגמר בקיץ הקרוב. אני נהנה לשחק, אני עובד קשה באימונים, אני אוהב להיות חלק מהקבוצה. זה כל מה שאני יכול לספר לכם ברגע זה וזה מספיק בשבילי. אני מאושר מזה. אני רוצה להמשיך לשחק טוב ולתרום כדי להגיע לימים כאלו".

רפא בניטס הוסיף: "העבודה שלי היא לשמור על למפארד בריא. הוא שחקן טוב. הוא תחת חוזה, מחויב לחלוטין ועובד קשה, זו הדרך להתנהג. אנחנו לא יכולים לומר הרבה בנושא כרגע". כזכור, הספרדי אמר בנובמבר שהוא חושב שגם למפארד וגם אשלי קול יעזבו את המועדון בקיץ ועכשיו הוא הגיב וטען: "העבודה שלי היא לנצח במשחקים, לאמן את השחקנים בצורה מוצלחת ולחוות את דעתי במידה שאני מתבקש לחוות אותה. הדרך היחידה לשפר את השחקנים היא על הדשא".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול (שמאל) עם לואיס סוארס. רויטרס
"הוא פשוט מבריק". ג'רארד וסוארס חוגגים/רויטרס

ליברפול עשתה את שלה ובגדול עם 0:3 בחוץ על קווינס פארק ריינג'רס החלשה. לואיס סוארס כבש צמד, כשהבלם הדני דני אגר משלים את הניצחון והמייטי רדס מטפסים למקום התשיעי בטבלה. בוודאי ליברפול שימחה את המנג'ר שלה ברנדן רוג'רס, ששהה בבית בשל מחלה ולא העביר את המשחק מהקווים.

"לא הייתי אומר שזה היה קל, כי זה יהיה לא מכובד כלפי ק.פ.ר, שעוברת תקופה קשה", אמר אחרי המשחק סטיבן ג'רארד, "ידענו שאם נתחיל טוב נוכל להרגיע את הקהל שלהם וזה היה הכי טוב ששיחקנו השנה בחלק מהמחצית. המטרה שלנו הייתה לכבוש שערים נוספים, אבל הארי רדנאפ הוא מנג'ר ברמה גבוהה והוא שינה כמה דברים במחצית השנייה". על היכולת של סוארס אמר סטיבי ג'י: "הוא נהדר מאז שהוא הגיע לכאן. הוא פשוט קוסם. הקבוצות האלו צריכות לשחק נגדו פעמיים בשנה, אבל אנחנו צריכים לשחק נגדו מידי יום".

מנג'ר ק.פ.ר הארי רדנאפ ניסה להישמע אופטימי על אף החזרה של קבוצתו למקום האחרון בשל ניצחונה של רדינג ואמר: "אני עדיין מרגיש שנהיה בסדר. יש כאן חבר'ה טובים, אני מאמין שזה אפשרי. האמונה שלי היא שיהיה בסדר. לא קל לקבל שחקנים במצב הזה ובמקום האחרון בליגה, אבל אם מישהו מוכן לאתגר זו הזדמנות מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully