וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "יום זוועתי שלנו בהגנה. נמשיך הלאה"

מאמן הפועל חיפה לא מתכוון להתפטר, למרות התבוסה: "נתרומם מזה". האוהדים יפגינו בקרית חיים בבוקר

one

הפועל חיפה ממשיכה ללכת מדחי אל דחי. הקבוצה של ניר קלינגר הגיעה לבלומפילד ויצאה משם הערב (ראשון) עם השפלה גדולה, כשהובסה 6:2 בידי מכבי תל אביב ונותרה שקועה במקום האחרון עם 10 נקודות בלבד. ההגנה של האדומים מהכרמל חוררה פעם אחר פעם בידי שחקני המארחת, וגם העובדה שהקבוצה כבשה שוב פעמיים (יובל אבידור ורן אבוקרט) לא היוותה מקור נחמה.

מחר בשעה 11:00 מתוכננת הפגנה של אוהדי הפועל חיפה. בעמוד הפייסבוק של הקבוצה נכתב: "אחרי התבוסות בטדי ובדרבי, הגיעה מכבי תל אביב ושברה שיאים נוספים. מחר בשעה 11:00 נהיה כולנו בקרית חיים להפגנה על כך שלהיות אוהד הפועל חיפה כרוך בסבל ובייסורים, ברגשי נחיתות תמידיים ולאחרונה אפילו בושה. לא נשתוק עוד!".

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
לא מתייאש, למרות ההפסד הכואב. ניר קלינגר/ברני ארדוב

גם התבוסה הזו לא גרמה למאמן ניר קלינגר להתייאש: "היה יום זוועתי שלנו מבחינה הגנתית. דווקא המחצית השנייה התחילה אופטימי, אבל השער השלישי קצת שבר אותנו ואז ברביעי שוב חזרנו, אבל מכבי עשתה מה שבא לה והלך לה. היא שיחקה בקצב יוצא מהכלל. צריך להמשיך הלאה, לא נעים אבל אלה החיים. המצב היום נראה לא קל, אבל לפני שבוע זה נראה אחרת. נצטרך להתעשת אין דרך אחרת. מכבי היא הקבוצה הכי טובה בליגה היום וכל הכבוד לה".

קלינגר התייחס לשחקניו ואמר: "השחקנים הם בני אדם וכשהתוצאה היא כזו אז זה מושך אותך למטה. אנחנו נתרומם מזה, ההפסד כואב אבל אני לא חושב שיהיו לנו עוד ימים כאלה גרועים מבחינה הגנתית. צריך להמשיך ולתאושש. אנחנו לא אנשים שנשברים וגם ימים כאלו קורים, אין מה לעשות. גם ב-2:6 אני עדיין חי את המשחק כי ככה צריך וככה אני בדרך כלל עושה. זה כואב מאוד להפסיד כך, זה לא קרה לי הרבה. פשוט צריך לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
ערב עגום בבלומפילד. קאלה דרשלר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully