וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: הוגו לופס חתם עד סוף העונה

לקבוצה ולשחקן אופציה להאריך את חוזהו בשנתיים. ברק משה מבית"ר ירושלים מועמד. תום מנשרוב: "חיכיתי לשער הרבה זמן"

one

הקשר הספרדי הוגו לופס חתם היום (ראשון) לחצי שנה ברמת השרון, כשלצדדים אופציה להאריך את החוזה בשנתיים נוספות. לופס הרשים במספר אימונים, מה שהביא את הצוות המקצועי להחליט להחתים אותו. הרמוני איקנדה שמתאמן עם הקבוצה, ככל הנראה לא יצורף, בעוד קשר בית"ר ירושלים, ברק משה, מועמד להגיע.

לופס בן ה-24 החל את העונה בסלביה סופיה הבולגרית, אבל שוחרר ממנה בסוף נובמבר אחרי שלוש הופעות והיעדרות של כחודש וחצי בגלל פציעה ברצועות הברך.

הקשר ההתקפי הצטרף למחלקת הנוער של ברצלונה בגיל 14, עזב אותה כעבור חמש שנים ושיחק בהמשך שאלמריה ב', ספורטינג חיחון ב', נוחה הספרדית ואתלטיקו דה פורטוגל מהליגה השנייה בפורטוגל.

זהו צעד ראשון בדרך לעיבוי הסגל, אחרי שאתמול אמר מנחם קורצקי ש"השחקנים מוציאים מעצמם מעל ומעבר וסוחטים את עצמם וזה לא מצב בריא. נהיה חייבים להתחזק אם אנחנו רוצים לשמור על הרמה הזאת בחלק השני של העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בקבוצה החמיאו בתום ה-0:1 על הפועל רמת גן לתום מנשרוב, משה אבוטבול ועשהאל בן שבת, ששיחק עם מתיחה חזקה ב-20 הדקות האחרונות ולא יכול היה להתחלף בשל הפציעה המוקדמת של סביטי ליפנייה.

מנשרוב, שכבש את שער הניצחון, היה מאושר ואמר בסיום: "חיכיתי לשער הזה הרבה זמן. חיכיתי הרבה זמן גם להזדמנות הזאת וסוף סוף זה קורה. אנחנו קבוצה שנותנת הכל על המגרש עד הדקה האחרונה וזה אולי הסוד שלנו. אנחנו משחקים אחד בשביל השני ובשביל הקבוצה ולא מוותרים אף פעם. היה משחק מאוד קשה מול קבוצה מצוינת אבל השארתי את הנקודות בבית".

מנשרוב, שהיה כוכב בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב ובנבחרות הצעירות נשאל האם הוא מרגיש החמצה עד עתה בקריירה ואמר: "אני מרגיש מפוספס. אם היו שואלים אותי בגיל 19 איפה הייתי צריך להיות, הייתי חושב על מקומות יותר גבוהים אבל לא תמיד מה שאתה מצפה באמת קורה. אני מודה למועדון הזה שנתן לי את ההזדמנות ולא בפעם הראשונה. זה מועדון מכובד וראוי שנותן לי את הבמה לחזור לעצמי ולנסות להגיע למקומות אליהם אני רוצה להגיע".

שחקן עירוני רמת השרון תום מנשרוב חוגג מול הפועל רמת גן. קובי אליהו
"לא תמיד מה שאתה מצפה באמת קורה". מנשרוב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully