וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פאט שרמר יפוטר מקליבלנד, ספראנו מהג'טס

30.12.2012 / 17:31

מאמן קליבלנד יילך הביתה אחרי שנתיים בהן הוא מחזיק במאזן 23:9: "לא ניצחנו מספיק". מתאם ההתקפה של הג'טס בעקבותיו

כמו בכל שנה, לפני או אחרי שמגיע המחזור האחרון, הליגה מתחלקת לשניים: 12 הקבוצות המאושרות מתחילות להתכונן לפלייאוף ואילו אצל רבות ממאוכזבות העונה, נפתחת עריפת הראשים.

הראשונה לעשות זאת היא קליבלנד, שלא חיכתה יותר מדי זמן ועל פי הדיווחים תשלח הביתה את מאמנה בשנתיים האחרונות פאט שרמר, כמו גם את הג'נרל מנג'ר טום האקרט, זאת אחרי עוד עונה כושלת, שהסתיימה במאזן 11:5. יש לציין ששרמר היה ביחסים קרים עם הבעלים ג'ימי האסלם השלישי (קרוב של רוברט גריפין?) מאז שזה השתלט על הקבוצה והעזיב את מייק הולמגרן בתחילת העונה.

פאט שרמר מאמן קליבלנד בראונס. Ben Margot, AP
כמו כל קודמיו, גם הוא לא הצליח להרים את הקבוצה. שרמר/AP, Ben Margot

הבראונס, שבעונתם הראשונה תחת שרמר צברו ארבעה ניצחונות בלבד, אומנם התקדמו מעט, אבל הם שוב יסיימו אחרונים ב-AFC צפון, בפער איכותי ניכר משלוש הקבוצות החזקות של הבית: בולטימור, סינסינטי ופיטסבורג.

"לא ניצחנו מספיק משחקים ואני יודע שככה הדברים עובדים", אמר שרמר, "אני מבין את ההחלטה, למרות שאני רואה שיפור במצב של הקבוצה". שרמר בחר העונה לתת את הקרדיט בהתקפה לקוורטרבק רוקי בדמות ברנדון ווידן ולרץ רוקי בדמות טרנט ריצ'רדסון, אולם הבראונס פתחו עם חמישה הפסדים רצופים ולא היוו איום בשום שלב של העונה.

עם עזיבתו הצפויה, מצטרף שרמר לארבעת המאמנים הקודמים של קליבלנד מאז הקמתה המחודשת של הקבוצה ב-1999 (כריס פאלמר, בוץ' דייויד, רומאו קרנל ואריק מאנג'יני), שעזבו כולם את הקבוצה עם לפחות עשרה משחקים מתחת למאזן חצוי.

גם בניו יורק ג'טס עורפים ראשים, כשהאיש המרכזי שיילך בשלב זה הוא מתאם ההתקפה טוני ספראנו, לאחר עונה אחת בלבד. הג'טס מדורגים במקום ה-30 מתוך 32 בליגה, וספראנו לא הצליח לקדם אותם לאחר הביקורת על קודמו בריאן שוטנהיימר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully