וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע: "טל בנין הוא לא הבעיה של מכבי נתניה"

30.12.2012 / 6:56

קפטן הקבוצה יצא להגנתו של המאמן בסיום ההפסד המשפיל מול קרית שמונה. איש עסקים הביע עניין ברכישת הקבוצה

one

מכבי נתניה במשבר עמוק ונראה שרק חיזוק מאסיבי בינואר או זעזוע מהצד השני עשוי להוציא אותה מהמצב אליו היא נקלעה. אווירה קשה שררה לאחר המשחק, כשמחוץ לאצטדיון חיכו אוהדים רבים לשחקנים שיצאו מיציאות צדדיות וכן לצוות המקצועי וההנהלה. אוהדים דיברו בסיום עם גיל לב ומוט'לה שפיגלר, בעוד שטל בנין יצא ביציאה צדדית.

אחמד סבע, שחקן מכבי נתניה חוגג עם טל בנין מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
יישרו ההדורים ביניהם. טל בנין ואחמד סבע/מגד גוזני

גם בחדר ההלבשה התחושות היו קשות בייחוד לאור הקללות שנשמעו לעבר הקבוצה ברוב חלקי המשחק. בהנהלה החליטו שלא לפטר את טל בנין אך למרות זאת מופעלים לחצים כבדים מצד מקורבים לקבוצה להוביל זעזוע בצוות המקצועי לאור התוצאות האחרונות, כשהמאמן ספג ביקורות חריפות ואלו אף מצפים ממנו להתפטר. מנגד, שחקנים בקבוצה, דווקא יצאו להגנתו של בנין ואמרו כי לאחרונה חדר ההלבשה הפך למלוכד יותר. "טל הוא לא הבעיה", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "יש פה יותר מדיי רעשים מסביב לקבוצה שמונעים את ההצלחה".

מי שהפתיע ויצא בפומבי להגנתו של המאמן היה הקפטן אחמד סבע: "לא טל הוא הבעיה של מכבי נתניה. הוא המאמן והוא המחליט ונילחם איתו עד הסוף כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. בינתיים לא הולך אבל נשתפר. אנחנו קבוצת תחתית וכל שחקן שלא יודע להתמודד עם זה אין לו מקום במכבי נתניה. אני מבטיח כקפטן לעבוד על זה שמי שאין לו אופי ולא יכול להתמודד, לא יהיה במכבי נתניה. המצב שלנו קשה וחמור. אנחנו צריכים חיזוק ואי אפשר להתעלם מזה".

סבע התייחס גם לאותם אוהדים שקיללו אותו ואת השחקנים ואמר: "אם אני צריך לשמוע לכל הקהל הזה אני מזמן לא במכבי נתניה". במועדון התעסקו גם בגיוס הספונסר על ידי טל בנין ובינתיים מכחישים כי מדובר באחד השיקולים להשאיר את המאמן בתפקידו. בנתניה אמרו כי הגיעו אליהם רחשים לפיהם ההתאחדות עשויה גם היא לבדוק את הנושא אך במועדון בטוחים כי שום דבר לא חוקי לא נעשה. "כל מי שיעזור ויביא ספונסר יבורך", אמר גורם בהנהלה והוסיף: "אין שום קשר בין ספונסר להישארותו של טל. ברור לכולם שאם הוא מכיר אנשי עסקים שרוצים לעזור הוא יפנה אותם אלינו".

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. מגד גוזני
התמונה מספרת הכל. שחקני נתניה מאוכזבים/מגד גוזני

אגב, לוואלה! ספורט נודע כי לאחרונה נוצר קשר בין איש עסקים להנהלה. אותו איש עסקים רוצה להשקיע ולשמור אופציה גם לקחת את הקבוצה תחת בעלותו ואולי אף ייתכנו התפתחויות בקרוב. במועדון התעסקו גם בעובדה שביציע המוזמנים ישבו אנשים שקיללו את השחקנים והמאמן, דבר שלפי רבים בנתניה לא היה ראוי. מי שהכעיס מאוד את אנשי המועדון היה עלי חטיב שנראה יורד לכיוון חדר ההלבשה אחרי שהוחלף, רגע לפני שהוחזר על ידי מנהל הקבוצה גיל פישל. חטיב, שעדיין לא חתום על החוזה, עשוי למצוא עצמו משוחרר מהקבוצה אך במועדון לא החליטו לגביו עדיין. "זה היה בלהט המשחק. הוא תיכנן להתקלח ולחזור. אל תשפטו אותו לחומרה על כלום" נשמע גורם בנתניה שנשמע דווקא סלחני כלפי השחקן. היום יחלו הזרים האפריקאים להיבחן בקבוצה.

עלי חטיב, שחקן מכבי נתניה מול בריאן חרסיסיץ', שחקן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
מאוכזבים מהתנהגותו בנתניה. עלי חטיב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully