וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר על וולקוט: "הוא אוהב את המועדון ולהיפך"

מערכת וואלה! ספורט

30.12.2012 / 7:14

מנג'ר התותחנים הילל את כוכבו שנצץ ב-3:7 המדהים. מאנצ'יני זעם על השיפוט אחרי ה-3:4 בנוריץ'. פרגוסון: "ואן פרסי פנטסטי"

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד רשמה אמש (שבת) ניצחון שביעי בשמונת המחזורים האחרונים. השדים האדומים ניצחו 0:2 את ווסט ברומיץ', במסגרת המחזור ה-20 של הפרמיירליג. הקבוצה של סר אלכס פרגוסון שמרה על פער של שבע נקודות מיריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי, שניצחה 3:4 בחוץ את נוריץ'. עם כל הכבוד לשתיים הללו, המשחק המרגש ביותר של המחזור היה דווקא ה-3:7 המדהים של ארסנל על ניוקאסל.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד (ימין). רויטרס
מרוצה מהחיים. פרגוסון/רויטרס

לאחר הניצחון, נשמע אלכס פרגוסון מרוצה מאוד והחמיא לרובין ואן פרסי, שנכנס כמחליף בדקה ה-66 במקום שינג'י קגאווה וכבש בדקה ה-90 את השני של השדים האדומים. לחלוץ ההולנדי זה היה השער ה-14 העונה בפרמיירליג. "ואן פרסי הוא שחקן פנטסטי", אמר פרגי, "הוא עלה כמחליף ושינה את המשחק. בכל פעם שהכדור הגיע אליו, הוא הצליח להשתלט עליו מצוין וסיכן את השער. הם היו צריכים לחזור בכל פעם לתוך הרחבה שלהם. ווסט ברומיץ' היו חזקים מאוד ועיקשים. הם עבדו קשה מאוד בהגנה וסגרו את כל האפשרויות. האיטיות של הדשא הרגה את המהירות שלנו".

אשלי יאנג אמר: "תמיד קשה לשחק נגד קבוצה כמו ווסט ברומיץ', שמצליחה לשלוט נגדך בכדור ולסכן כשאתה מוביל 0:1. ברגע שרובין כבש את השני, המשחק היה גמור, אבל הצלחנו להגין בצורה מבריקה. הרביעייה האחורית והשוער היו פנטסטיים. היה חשוב מאוד לשמור על רשת נקייה. לא רצינו שיהיה משחק דרמטי כמו מול ניוקאסל ואני שמח שהצלחנו לפתוח טוב והשגנו ניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אדין דז'קו שחקן מנצ'סטר סיטי. Jamie McDonald, GettyImages
"אדין היה מצוין". דז'קו/GettyImages, Jamie McDonald

מנצ'סטר סיטי חגגה עם 3:4 מרתק מול נוריץ' בחוץ והתאוששה מההפסד 1:0 לסנדרלנד באמצע השבוע. למרות הניצחון, הסיטיזנס זעמו על ההרחקה של סמיר נאסרי, שספג צהוב שני, וצפויים לערער על ההחלטה. מי שהיה הגיבור של האלופה הוא אדין דז'קו. הבוסני המצוין פתח בהרכב וענה עם שלושער נהדר.

"למען האמת לא ציפיתי לשחק כיוון שעל פי האימונים היה נראה שלא אשחק", הודה דז'קו, "הופתעתי לפני המשחק שהמנג'ר אמר שאני משחק. חשוב מאוד להבקיע בהזדמנות הראשונה שלך, זה שונה כשאתה מנצח 0:1, אולי זה קל יותר כשאתה עולה ליתרון מוקדם ואז מצליח להשיג את השני מהר. עשינו את זה כבר מול ווסט ברומיץ', כששיחקנו עם 10 שחקנים במשך 50 או 60 דקות - הצלחנו לשחק מצוין כמו ששיחקנו גם היום - היה קשה, אבל עבדנו קשה. עדיין יש עוד הרבה משחקים, הפסדנו במשחק האחרון נגד סנדרלנד, היינו חסרי מזל, לא הצלחנו לכבוש, אבל היום לחמנו מהרגע הראשון עד האחרון. כולם רוצים לשחק, חזרתי היום ונתתי את המקסימום".

רוברטו מאנצ'יני זעם על ההרחקה של נאסרי: "אני חושב ששיחקנו כדורגל פנטסטי ב-25 הדקות הראשונות והגיע לנו לכבוש שלושה או ארבעה שערים. אחרי ההרחקה של סמיר נאסרי, היה קשה מאוד לשחק עם 10 שחקנים. למרות זאת, המשכנו לשחק אבל אני לא מבין על מה נאסרי קיבל אדום - אין לי מושג מה הקוון ראה. הקוון היה קרוב מאוד, אבל אני לא יודע. ראינו את הווידאו - שני השחקנים נגעו אחד בשני, אבל זה לא היה משהו מיוחד. אני לא יודע אם שינו את החוקים בשלושה או ארבעה חודשים האחרונים, אני לא מבין מה הם ראו, אני לא מבין ממתי שוער יכול לתפוס ביד כדור שחוזר ממגן מהקבוצה שלו. ראיתי הרבה דברים מוזרים במשחק הזה".

על היכולת של דז'קו אמר מאנצ'יני: "אדין היה מצוין היום, הוא כבש שניים או שלושה שערים. כמובן שאם החלוצים כובשים, הכל הופך להיות קל יותר. החלטנו לפתוח עם אדין בשלושת הימים האחרונים, מפני שעכשיו יש לנו שלושה או ארבעה משחקים ב-10 ימים ואנחנו צריכים את כל השחקנים שלנו רעננים". על מאבק האליפות אמר האיטלקי: "לא חשוב להסתכל על הטבלה כרגע, מפני שזה לא נגמר עדיין אבל אנחנו צריכים לעבוד קשה, לנצח ורק אז אולי מסתכל על הטבלה בפברואר. אנחנו נלחמים בכל משחק, השחקנים היו פנטסטיים".

תיאו וולקוט שחקן ארסנל. Clive Mason, GettyImages
"שחקן אינטליגנטי". וולקוט/GettyImages, Clive Mason

ארסנל רשמה ניצחון 3:7 עצום על ניוקאסל, כשתיאו וולקוט כובש שלושער ושומע את הקהל קורא לארסן ונגר להחתים אותו מהר על חוזה חדש. אוליבייה ז'ירו הוסיף צמד, אלכס אוקסלייד צ'מברליין ולוקאס פודולסקי השלימו את החמישייה.

תיאו וולקוט אמר אחרי המשחק: "לא רק אני, גם הקבוצה הראתה אופי חזק. הצלחנו לעלות ליתרון שלוש פעמים וחזרנו שוב. בסוף זה נגמר 3:7 וזה נהדר לאוהדים גם במשחק האחרון בעונה". על השער האחרון שלו, בו התאושש וקם על אף שהוכשל ברחבה: "אני תמיד משחק עד השריקה וזה יכול לקרות מדי פעם. אני שמח שהצלחתי לכבוש את השביעי".

וולקוט התייחס לרצון שלו לשחק כחלוץ מטרה: "תמיד אמרתי שאני חלוץ ושאשמח לשחק בעמדה הזו. אני שמח שנותנים לי לשחק שם. אוליבייה ז'ירו נכנס בהמשך ואני עברתי ימינה וגם שם היה טוב. היה משחק פתוח מאוד. יש לניוקאסל שחקנים ברמה גבוהה והם יודעים לשחק מצוין, כך שהיה משחק טוב.

"אנחנו לא מתייחסים יותר מדי לביקורת. אנחנו מודעים לאיכויות שלנו וממשיכים לעבוד קשה כדי להצליח". על העובדה שטרם חתם על חוזה חדש, אמר וולקוט: "רק אמשיך לשחק את הכדורגל שלי. אנחנו במו"מ עם המועדון ואני מאמין שיהיו תשובות בקרוב".

מנג'ר התותחנים ארסן ונגר אמר: "הוא מצליח מאוד לאחרונה וזה רק מראה את מה שאני חושב שהוא יודע לעשות. הוא יכול לשחק במרכז, אני משוכנע בזה והוא יכול להתחזק שם. בסך הכל אני מרוצה מההופעה שלנו. הנחישות, הריצה והדריבל שלנו ברמה גבוהה מאוד. אני מאמין שהוא בעל יכולת סיומת גבוהה מאוד, הוא למד הרבה כיוון שהוא שחקן אינטליגנטי, הוא ימשיך להשתפר".

על סוגיית החוזה של וולקוט אמר הצרפתי: "האינטנסיביות של התשוקה שלי לראות אותו חותם על חוזה חדש הוא בדיוק מה שהיה לפני המשחק. התשוקה שלי היא לרצות להאריך לו את החוזה. הוא שייך לכאן ואני מקווה שנוכל לעשות את זה. אני לא יודע אם למשחק היום תהיה השפעה גדולה על העתיד שלו. אני חושב שהמחויבות שלו למועדון היא תהליך ארוך. אני לא חושב שזה תלוי במשחק אחד".

ונגר התייחס לשאלה האם וולקוט הושפע מתיירי הנרי, שהתאמן עם הקבוצה השבוע: "אני מאמין שתיאו לוקח עצות מתיירי כמובן, מפני שתיירי שיחק בעמדה הזו. אבל תיירי הגיע אתמול לאימון, לא התאמן איתנו, אבל זה תמיד טוב לדבר עם מישהו ששיחק בעמדה הזו. השער הראשון של וולקוט היה ממש שער תיירי סטייל. בסך הכל, אני חושב שהוא אוהב את המועדון והמועדון אוהב אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully