וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: הדרי מקבל גיבוי, וייצמן עודד את השחקנים

המאמן ממשיך למרות לחץ הקהל. היו"ר: "רק יחד נצא מהמצב הזה". שחקן: "מזל שהפועל חיפה ונתניה גרועות יותר"

one

ימים לא קלים עוברים על הפועל עכו, שממשיכה לראות את הקו האדום מתקרב בצעדי ענק. הקבוצה של שמעון הדרי רשמה אתמול (שבת) משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון אחרי שירדה מנוצחת 2:1 מול בני סכנין בדוחא, והיא מקדימה בנקודה בלבד את מכבי נתניה שנמצאת במקום ה-13.

למרות המצב, הדרי ממשיך לקבל גיבוי מיושב ראש המועדון ציון וייצמן על אף הלחץ של הקהל לפטר אותו. עכו כבשה שני שערים בלבד בששת המשחקים האחרונים ובקבוצה מבינים שהמפתח ליציאה מהמשבר קשור בין השאר לחיזוק. כזכור, ביום שישי פרסמנו כי בין השמות המועמדים להצטרף לקבוצה בחלון ההעברות בינואר נמצאים הקשר ברוך דגו, והחלוצים עידו אקסברד וסמואל יבואה. בעכו הבהירו בשבועות האחרונים כי רק שחקנים מוכרים יצורפו.

שמעון הדרי, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
מחפש חיזוק בדחיפות. שמעון הדרי/קובי אליהו

כאמור, הדרי ממשיך לקבל את הצ'אנס מוייצמן, לא מעט בשל העובדה כי יושב ראש עכו ממתין להתפתחויות באשר לעתידו על רקע מצבו בעירייה וחוות הדעת של היועצת המשפטית שהבהירה לפני מספר חודשים כי התנאי להמשך קבלת תקצוב הוא שוייצמן יוותר על אחד משני תפקידיו כעובד עירייה וגורם בקבוצת כדורגל.

וייצמן עצמו נכנס אל חדר ההלבשה בסיום המשחק וניסה לעודד את השחקנים: "אתם צריכים להרים את הראש. אנחנו צריכים לצאת מהמשבר הזה ונעשה את זה רק אם נהיה מאוחדים".
שחקן בקבוצה ניסה לנתח את המצב, ואמר: "אנחנו פשוט קבוצה פרווה. מרגע שהבקענו את השער, משום מה הפסקנו לשחק. יש לנו מזל שהפועל חיפה ומכבי נתניה נמצאות במצב גרוע מאיתנו, אחרת בכלל היינו מסובכים. הקבוצה נשברת מהר מדי וכל חיזוק שיגיע רק יעזור לנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully