וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "פלייאוף עליון? לא חושבים על זה"

מאמן רמה"ש החמיא לשחקניו אחרי ה-0:1 על רמת גן: "קבוצה של לוחמים". כהן: "חייבים לשכוח מהמשחק המתסכל הזה"

one

ניצחון שלישי ברציפות, זה מאזנה המרשים של עירוני רמת השרון, שהערב (שבת) עלתה באופן זמני למקום השישי בליגת העל, לאחר שגברה 0:1 בבית על הפועל רמת גן. הקבוצה של מנחם קורצקי אמנם לא הרשימה ביכולתה, וראתה את רמת גן תוקפת שוב ושוב ושולטת ללא עוררין לאורך מרבית המשחק, אבל הצליחה לשמור על השער שכבש תום מנשרוב בדקה ה-30 כדי להשיג את הניצחון המיוחל.

מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
קבוצה של לוחמים. קורצקי/ברני ארדוב

מאמן רמת השרון, מנחם קורצקי היה מרוצה בסיום, בעיקר מהתוצאה: "ידענו שמחכה לנו משחק קשה. רמת גן משחקת כדורגל מהיר, טקטי ואטרקטיבי. אנחנו שיחקנו שונה, חיכינו להם בחצי שלנו כדי לצאת להתקפות מתפרצות ואני שמח שבאחת מהן כבשנו. המטרה שלנו היא לשמור על המיקום שאנו נמצאים בו. ברור לנו שצריך חיזוק כי הקבוצה היא של לוחמים, אבל לאורך זמן יהיה לנו קשה להחזיק מעמד. אולי עוד נפתיע בסוף ונגיע למרכז הטבלה. פלייאוף עליון? לא חושבים על זה".

מנגד, כצפוי, היו ברמת גן מאוכזבים מאוד, לאחר שהקבוצה היתה טובה יותר, אך ירדה מנוצחת. “זה הפסד מאכזב", אמר מאמן רמת גן, אלי כהן. "ידענו שרמת השרון קבוצה אגרסיבית וקשה וציפינו בדיוק לסוג כזה של משחק אך למרות ששיחקנו את המשחק שלנו ולא נפלנו מהם, הפסדנו את המשחק. היינו טובים ברוב שלבי המשחק והחמצנו הזדמנויות גדולות בעשר הדקות האחרונות וזה המצב שלנו. נמשיך בדרך הזו כי אין דרך אחרת להשיג נקודת. חייבים לשכוח מהמשחק המתסכל הזה ולחשוב רק על המשחק נגד סכנין".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. קובי אליהו
לא נפלו מהם, אבל הפסידו את המשחק. כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully