וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "המטרה היא עדיין לברוח מהתחתית"

למרות הניצחון על עכו, מאמן בני סכנין מנמיך ציפיות: "אוגרים נקודות לימים פחות טובים". שמעון הדרי: "התוצאה משקרת"

one

הפועל עכו למדה הערב (שבת) על בשרה שיהיה לה קשה מאוד להישאר בליגה ביכולת הנוכחית. הקבוצה של שמעון הדרי רשמה משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון, כשההידרדרות החלקלקה אל עבר המקום ה-12 נמשכה עם הפסד 2:1 לבני סכנין. תמיר כחלון כבש ראשון לעכואים עם שער בדקה ה-24, אבל עלי עוסמאן בישל לירו בלו בדקה ה-51 את שער השוויון ועוסמאן עצמו היה חתום על שער הניצחון שתי דקות לאחר מכן.

שמעון הרוש, אחמד קאסום, שחקני בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ניצחון שלישי ברציפות. שחקני בני סכנין/אדריאן הרבשטיין

מבחינתה של סכנין מדובר בניצחון שלישי ברציפות שממשיך את פתיחת הסיבוב השני המצוינת שלה. "נכון לעכשיו המטרה היא להמשיך לברוח מהתחתית ולאגור נקודות לימים פחות טובים בתקווה שהם לא יגיעו, אבל מניסיון מהכדורגל כל קבוצה עוברת את זה", אמר שלומי דורה, מאמן סכנין, בסיום המשחק. "עברנו את זה בתחילת השנה ואם נבוא מפוקסים ובכל שבת נתרכז כמו בחודש האחרון, נוכל לפזול לכיוון האמצע".

על היכולת של עלי עוסמאן, שנכנס להרכב בגלל ההרחקה של מוחמד זבידאת, אמר דורה: "עלי חזר להרכב בגלל ההרחקה של זבידאת. זה הכח של העומק. ירו בלו חוזר לאט לאט בתקווה שבשבוע הבא הוא יוכל לשחק 70 דקות. כשהוא נכנס הוא נותן המון שקט וכוח. עם חיזוק של שחקן או שניים נוכל להתייצב ולהראות כדורגל אפילו טוב יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שמעון הדרי, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
כבר לא זוכר מה זה ניצחון. שמעון הדרי/קובי אליהו

מצד השני, שמעון הדרי, מאמן עכו, מסרב להרים ידיים ומאמין שהוא יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ למרות התקופה האיומה שבה קבוצתו נמצאת: "הקבוצה שמולנו תמיד מנצלת יותר מצבים ממה שיש לנו, והתוצאה משקרת ולא משקפת. צריך להמשיך הלאה. ברור שמבחינתנו אנחנו מודעים לבעיה בחלק הקדמי. אנחנו מתכוונים להתחזק ואלה תוכניות שהיו הרבה לפני הסדרה הלא טובה שלנו. אני מקווה שבינואר נמצא את השחקנים הנכונים ונמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully