וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין לא מתפטר: "חדר ההלבשה איתי"

מקורבים להנהלת מכבי נתניה מנסים לקדם את פיטורי בנין. היו"ר גיל לב: "מבחינתי, הוא נשאר". המאמן: "לא נרד ליגה"

one

מכבי נתניה נחלה הערב (שבת) עוד הפסד כשנכנעה במגרשה לעירוני קרית שמונה 4:3. היכולת החלשה שהציגה הקבוצה והמצב האנוש בטבלה, עשויים להביא לזעזועים גדולים במערכת. לוואלה! ספורט נודע כי מקורבים לקבוצה לוחצים על ההנהלה לבצע שינויים בצוות המקצועי, וזאת למרות שהנהלת המועדון הודיעה רק לפני כשלושה שבועות כי בנין יאמן עד סוף השנה. בהנהלה, לעומת זאת, לא מתכוונים לערוך שינוי בעמדת המאמן למרות הלחץ. יו"ר המועדון גיל לב אמר לוואלה! ספורט: "מבחינתי טל בנין נשאר. המצב בחדר ההלבשה כיום טוב מבעבר".

טל בנין, מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
מעמדו התערער מאוד. טל בנין/מגד גוזני

עשרות אוהדים חיכו מחוץ לאיצטדיון לבנין ולשחקנים, והשחקנים הוצאו ביציאה צדדית, ובמקום נרשמה נוכחות משטרתית גדולה. טל בנין התייחס ללחץ של ההנהלה לפטר אותו ואמר: "אני חי בסביבה הזו הרבה זמן, ואמשיך לחיות בה עוד זמן רב. אני מספיק זמן בכדורגל, חוויתי כבר דברים קשים יותר. חוויתי את האולטראס באיטליה, תאמינו לי שזה הרבה יותר קשה. נפעל לחיזוק בינואר, נתניה לא תרד ליגה".

על המשחק עצמו אמר בנין: "ראינו שחקנים שהתאמצו גם בפיגור 4:1 ורצו לחזור למשחק. שחקנים שלא יתאמצו או שלא יכולים לעמוד שבלחץ - או שלא יהיו פה, או שיהיו בצד. אבל במצב של 4:1, כשאנחנו רואים שהשחקנים נותנים הכל ומנסים לחזור למשחק, ברור שחדר ההלבשה הוא איתי. קשה לשחקנים לשחק בצורה הזאת".

לגבי השמועות שהביא ספונסרים לקבוצה, דבר שמקשה על פיטוריו, אמר בנין: "יש פרשנים שהפכו לנותני עצות, יש מאמנים שהפכו למולטי טאלנטים. גם אם זה נכון, אני לא רואה בעיה שמאמן מנסה לעזור לקבוצה במצב כלכלי קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי מכבי נתניה במחאה נגד טל בנין. מגד גוזני
תמונה אחת שווה אלף מילים. אוהדי מכבי נתניה/מגד גוזני

עוד במהלך המשחק דיברו אותם גורמים, הנחשבים למקורבים לקבוצה במשך שנים, על כך שההנהלה חייבת לערוך זעזוע אך עם זאת, כלל לא בטוח שהנהלת נתניה תמהר לבצע מהלך שכזה. גורם בהנהלה אמר לוואלה! ספורט מיד אחרי המשחק:"זה לא שיש יותר מדי טאלנטים שעומדים בתור כדי להחליף את בנין". גורם נוסף במועדון הוסיף כי "זה נכון שיש לחץ, אבל בטח שאין החלטה של ההנהלה לפטר את טל. הייתה הודעה שטל יישאר עד סוף העונה, ואל תתפלאו אם מבחינת ההנהלה, זה אכן יישאר כך".

בתוך כך, עלי חטיב, הקשר שהיה מושעה תקופה ארוכה, חזר לסגל ולהרכב של טל בנין אך הוחלף בפתיחת המחצית השנייה. הקשר לא ראה בעין יפה את החילוף הזה ורצה לרדת לחדר ההלבשה בתסכול. בספסל מנעו זאת ממנו אך בקבוצה צפויים לערוך עימו בירור פנימי.

בצד המנצח אמר ברק בכר: "סלליך ואבוחצירא עושים מה שהם צריכים לעשות. כל הקבוצה הייתה טובה, אבל אני מאוכזב מאיך שנגמר המשחק, ונצטרך לתת על זה את הדעת. חזרנו לעניינים, אנחנו קבוצה טובה, ואני שמח שהקהל נהנה. נתניה משחקת טוב, והמיקום שלה לא משקף את היכולת שלה. לנו הרבה יותר קל בלי העומס".

ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מאוכזב מהצורה בה נגמר המשחק. בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully