וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון - צ'לסי 2:1, ק.פ.ר - ליברפול 3:0

מערכת וואלה! ספורט

30.12.2012 / 19:50

צפו בלמפארד כובש צמד (42, 72) ומוביל את הבלוז למהפך. גם סוארס חגג צמד וחתם את המחזור הכי פורה מאז פברואר 2011

ספורט 2

המחזור ה-20 בפרמיירליג הושלם הערב (ראשון) עם שיא שערים עונתי של 41 כיבושים ב-10 משחקים. בכלל, היה זה המחזור הכי פורה בפרמיירליג מאז ה-5 בפברואר 2011. גם אז הניבו הקבוצות 41 שערים. צ'לסי נזקקה לצמד גדול של פרנק למפארד כדי לצאת עם ניצחון 1:2 על אברטון בגודיסון פארק. לאחר מכן, ליברפול הביסה 0:3 את נועלת הטבלה ק.פ.ר, כולל צמד של לואיס סוארס הנהדר.

פרנק למפארד שחקן צ'לסי (שמאל) עם חואן מאטה. רויטרס
מי חשב לשחרר אותו? פרנק למפארד/רויטרס

אברטון - צ'לסי 2:1

צ'לסי לא עוצרת. לאחר שכבשה שמינייה מדהימה אסטון וילה וניצחה את נוריץ' עם 0:1 קטן במחזור הקודם, הבלוז סגרו ניצחון חמישי ברציפות, ועוד איזה ניצחון. רפא בניטס חזר לגודיסון פארק ופגש את הקבוצה אותה כינה לפני שלוש שנים "מועדון קטן", וזכה לקבלת פנים רועשת. אברטון שלא הפסידה משחק בית מזה תשעה חודשים ולמעשה לא הפסידה העונה בגודיסון פארק, פתחה את המשחק נהדר ועלתה ליתרון לאחר שתי דקות בלבד. ומי היה זה שהציל אותה? מי אם לא פרנק למפארד. הקשר הוותיק, ששמו הוזכר כמי שעשוי לעזוב את הבלוז בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר, כבש צמד ענק והוכיח שוב, למי שהיה ספק, שכוחו עוד במותניו. צ'לסי ובניטס סוגרים את שנת 2012 במומנטום מצוין וכשהם מעפילים, לפחות זמנית, למקום השלישי בפרמיירליג. סטייל? יש גם יש. אופי? מסתבר שגם כן.

דקה בלבד חלפה מאז שריקת הפתיחה, וסטיבן פינאר הדהים עם שער יתרון מוקדם במיוחד. ויקטור אניצ'בה הדביק נגיחה לקורה לאחר הגבהה, אך פינאר השתלט על הכדור החוזר ובעט למרכז השער ופנימה. 0:1 לאברטון. בדקה ה-8 זה כמעט הפך ל-0:2. ניקיצה ילאביץ' בעט כדור חופשי מסובב לקורה והחוצה. מזל גדול לצ'לסי. הבלוז ניסו לתקוף, אך אברטון שוב הגיעה להזדמנות הבקעה מצינת, כשליאון אוסמן נותר לבדו בקצה הרחבה. הקשר בעט חזק, אך פטר צ'ך הדף.

בדקה ה-27 צ'לסי ייצרה מצב ראשון. ראמירס פרץ באגף, הכדור ניתז לעבר חואן מאטה, אך הספרדי לא הצליח לבעוט וטים הווארד קלט. בדקה ה-33 צ'לסי שוב התקרבה לכיבוש. מאטה החליף מסירות עם פרננדו טורס, והעביר רוחב מסוכן, אך אשלי קול גלש ואיחר בשנייה את הכדור. בדקה ה-35 אברטון כמעט עקצה בשנית, כאשר מתפרצת מהירה הסתיימה בבעיטה של ילאביץ' ברגל שמאל, אך צ'ך הדף היטב. בדקה ה-42 השוויון של צ'לסי הגיע. חילופי מסירות יפות ומדויקות של צ'לסי הסתיימו בהגבהה של ראמירס לרחבה, למפארד עלה ונגח פנימה לפינה עם כל הלב. 1:1.

למחצית השנייה צ'לסי עלתה עם השוער המחליף, רוס טרנבול, לאחר שצ'ך נפגע במהלך המחצית הראשונה ולא יכול היה להמשיך. בדקה ה-55 צירוף מסירות נפלא של צ'לסי כמעט והסתיים בשער. הזאר, מאטה וטורס החליפו ביניהם מסירות, כשהבלגי הנהדר השאיר בעקב לספרדי, אך הוא החמיץ שוב מול הווארד. בדקה ה-66 טורס בעט מצוין מחוץ לרחבה, אך הווארד לא נבהל והדף היטב. לייטון ביינס, שלא הורגש במחצית הראשונה, ביצע פעולה ראשונה במשחק, כשחלף על פני בלם אחד והגביה כדור מדוד לראשו של ילאביץ'. החלוץ נגח מצוין, אך הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה. אלא שבדקה ה-72 למפארד, שוב הוא, כבש והשלים צמד. הזאר העביר כדור טוב עם הראש לעבר למפארד, הווארד הדף את הבעיטה הראשונה של למפארד, אך הקשר הוותיק השתלט על הכדור מחדש וכבש. 1:2 לצ'לסי.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
דייויד מויס מנג'ר אברטון. Clive Mason, GettyImages
לא רוצה לדבר על ליגת האלופות. מויס/GettyImages, Clive Mason

ק.פ.ר - ליברפול 3:0

ברנדן רודג'רס החולה נשאר בבית, אבל ראה את שחקניו מטיילים בלופטוס רואד ומביסים את נועלת הטבלה כדי לשפר את מאזנם ל-28 נקודות אחרי ההפסד מול סטוק סיטי ולהתייצב במקום התשיעי. בעונה שעברה ידעה ק.פ.ר לחזור מפיגור 2:0 בבית מול המרסיסיידרס ולהשיג ניצחון 2:3 דרמטי משער בתוספת הזמן של ג'יימי מאקי. הארי רדנאפ יכול היה לחלום על סיטואציה כזאת הערב. רק שם זה אולי היה קורה.

ליברפול הפסידה תשעה מ-16 משחקיה האחרונים בלונדון, אבל לואיס סוארס שהתגבר על הפציעה לא התכוון להפסיד בפעם העשירית. החלוץ האורוגוואי חיכה רק 10 דקות, לפני שקיבל כדור מג'ורדן הנדרסון, נכנס לרחבה והכניע את ז'וליו סזאר חסר האונים. בכך עבר סוארס את מכסת שעריו מהעונה שעברה (11 שערים) ושש דקות לאחר מכן הוא כבר השלים צמד, עם פריצת סולו בה עשה צחוק מהקפטן היריב קלינט היל וסיים בקלילות עם עוד כדור ברשת. בדקה ה-28 הסיפור נסגר סופית, כשקרן של סטיבן ג'רארד הסתיימה בנגיחה פנימה של דניאל אגר. שער ראשון בקריירה לבלם הדני במשחק חוץ בפרמיירליג. סוארס המשיך ללהטט, המארחת נראתה אובדת עצות ולמזלו של רדנאפ זה נגמר רק עם שלושה כדורים ברשת.

לואיס סוארס שחקן ליברפול. רויטרס
עשה צחוק מהגנת ק.פ.ר. לואיס סוארס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully