וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "רוצים להגיע לשלבים הסופיים בליגה ובגביע"

28.12.2012 / 12:54

מאמן הפועל ירושלים ענה לשאלות אוהדים בוידאו צ'אט: "לקח לנו זמן להתגבש, אבל נכנסנו לקצב. פולן לא קיבל הצעה מרוסיה"

הפועל ירושלים חווה עד כה עונה מאכזבת למדי. לאחר שהודחה מהיורוקאפ כבר בשלב הבתים, גם בליגה העל מצבה של הפועל ירושלים לא טוב במיוחד, כשלאחר 10 מחזורים היא מדורגת במקום השישי בלבד חמישה הפסדים. מאמן הקבוצה, שרון דרוקר התראיין במסגרת וידאו צ'אט שערכה הקבוצה וענה על שאלות האוהדים.

"אני חושב שלקח לנו זמן להתגבש ולהתרגל. לגבי אירופה, יש לנו זרים שלא שיחקו ביורוקאפ. אבל מצאנו את את הקצב שלנו. כרגע אנחנו בסך הכל במאזן של חמישים אחוזים, ואנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו רוצים להשתפר". דרוקר הכחיש את הפרסומים ברוסיה לגבי ההתעניינות של סנט פטרסבורג בג'ייקוב פולן: "הוא לא קיבל הצעה, זה שטויות, דיברתי איתו והוא לא בתכניות שלהם".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. עומר מירון
לא מרים ידיים. שרון דרוקר/עומר מירון

לשאלה האם ישנו סימפטום חוזר של הקבוצה כשהיא נקלעת לפיגור במשחקים האחרונים, השיב דרוקר: "זה לא קורה בכל המשחקים אבל זה בהחלט תופעה שמדאיגה אותנו. מול מכבי חיפה זה קרה למשל, אבל אין ספק שאנחנו חייבים להגיע יותר מפוקסים ואגרסיביים. אני מקווה שהתופעה הזאת תיפסק, למרות שהיו משחקים שגם פתחנו טוב".

המאמן התייחס ליכולתו של קרייג סמית': "סמית' הוא יותר רול פלייר, הוא לא היה שחקן שקבוצה נבנתה סביבו. בקיץ כשעניינתי אותו להגיע לירושלים, הוא אמר שהוא רוצה להיות שחקן מרכזי ואמרתי לו שזה מה שאנחנו מתכננים. ההסתגלות לכך היא לא קלה ורואים את זה שהוא מקבל גם הרבה עבירות מהשופטים. יש לו טכניקה, לב ואינטליגנציה. אלו דברים שאנו רוצים לראות בקבוצה. הוא נכנס למערכת בכל כך הרבה אספקטים ואני מקווה שנפיק ממנו אפילו יותר".

שחקן הפועל ירושלים קרייג סמית'. קובי אליהו
"יש לו טכניקה, לב ואינטליגנציה". קרייג סמית'/קובי אליהו

דרוקר הוסיף לגבי מטרותיה של הפועל ירושלים העונה: "נשארו עוד שני מפעלים - הליגה והגביע. זה לא יהיה אחראי מצידי להגיד 'אנחנו רוצים את הגביע והאליפות', אבל אנחנו בהחלט רוצים להגיע לשלבים הסופיים, אלו מקומות שלא הגענו אליהם מזמן. בליגה אנו רוצים להגיע לפלייאוף ואחרי זה גם עניין של פציעות, מומנטום, גיבוש של קבוצה וגם מזל. אבל בהחלט המטרה שלנו היא להגיע כמה שיותר גבוה".

דרוקר נשאל על ידי אחד האוהדים האם לאור חוסר ההצלחות בזירה המקומית, עדיף שלא לשחק באירופה ולהתמקד במשחקים בארץ. על כך השיב המאמן: "אני לא חושב שלשחק באירופה זה משהו שצריך להפריע לנו בארץ. דווקא עכשיו הבעיה שלנו זה להרגיל את השחקנים למשחק אחד בשבוע, שני משחקים העניקו לנו קצב ועזרו לנו לשחק טוב. להפועל ירושלים יש שם מכובד באירופה עם מסורת והישגים ואנחנו צריכים להתמקד גם שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully