וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פנתה לשלומי ארבייטמן, שנוטה לסרב

חלוץ גנט לא פסל את האפשרות מיידית בגלל ההערכה שלו לאלישע לוי. המאמן לקראת חיפה: "מקווה שיקבלו אותי יפה"

one

הבוקר (שישי) התברר כי בהפועל באר שבע פנו לחלוץ גנט שלומי ארבייטמן וביררו אפשרות לצרפו בחלון ההעברות בינואר. ארבייטמן העביר לאנשי המועדון מסר באמצעות סוכנו דודו דהאן, כי כרגע לא בטוח שישוב לישראל. כזכור, ארבייטמן שיחק תחת אלישע לוי במכבי חיפה והסיבה בגללה הוא לא ביטל את האפשרות לשחק בבאר שבע בצורה מיידית, נובעת מההערכה הגדולה שלו למאמן. כידוע, גם מכבי חיפה מעוניינת בחלוץ, אבל שם כרגע ניתנת עדיפות לחיזוק זר בעמדה הזו.

בתוך כך, בבאר שבע מתכוננים למשחק מחר נגד מכבי חיפה (שבת, 20:00, ספורט1 ו-HD) בקרית אליעזר. המאמן אלישע לוי אמר הבוקר על החזרה שלו לקרית אליעזר: "הייתה לי תקופה מאוד יפה במכבי חיפה, ארבע שנים עם הרבה מאוד הישגים. בעונה שעברה הם עשו לי טקס מאוד יפה. גם המועדון וגם הקהל. שיחקתי נגדם בווסרמיל. אני מאוד מקווה שיקבלו אותי יפה ושיזכרו לי את הדברים היפים שעשיתי. אני מניח שאתרגש. זאת פעם ראשונה שלי בקרית אליעזר, אבל אני חוזר, מאוד מקווה שיקבלו אותי יפה".

בבאר שבע מודעים לעובדה שחיפה נמצאת במומנטום טוב יחסית, 14 נקודות מתוך 18 אפשרויות בעידן אריק בנאדו. מאמן מכבי חיפה החל את דרכו המקצועית בעונה שעברה, תחת אלישע לוי. "אני שמח שאריק בנאדו מצליח, אני מפרגן לו", אמר לוי בהקשר הזה והתייחס למשחק עצמו, שיכול להחזיר את באר שבע למאבק צמוד עם קבוצות הצמרת. "כולנו יודעים שחיפה בבית היא קבוצה טובה מאוד. נצטרך לעשות מאמץ עליון. המשחק בגביע הטוטו גבה מאיתנו פצועים. נקווה שנתאושש מהר, ונבוא ערוכים למשחק מבחינה פיזית".

אוהדי חיפה, אגב, מכינים ללוי קבלת פנים אוהדת. השוער אוסטין אג'ידה אמור לצאת לאליפות אפריקה ב-4 או ב-6 בינואר, מה שמעמיד אותו בספק לקראת המשחק הבא, מול מכבי נתניה. בכל מקרה, גליל בן שנן יחליף אותו לאחר שיחזור. לקראת המשחק מחר: דיא סבע שגילה יכולת טובה בגביע הטוטו ימשיך לפתוח בהרכב. על פי האימון היום, יוחלט האם דובב גבאי, אביתר אילוז ואופיר דוידזאדה הפצועים יפתחו בהרכב. במועדון הוציאו ויזה לחלוץ הניגרי אובינה אוביפולה, שהבטיח להגיע ארצה בימים הקרובים. מלך שערי הליגה המלטזית ייבחן מספר ימים לפני שתתקבל החלטה לגביו.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. קובי אליהו
"ארבע שנים עם הרבה מאוד הישגים". אלישע לוי/קובי אליהו

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully