וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ריצ'רד שרמן זוכה ויוכל לשחק בפלייאוף

27.12.2012 / 22:08

עירעורו של הקורנר של סיאטל התקבל וההשעייה שלו על שימוש בסמים בוטלה. סאנצ'ז יפתח בג'טס, טילמן מהלל את מגהטרון

רק לפני שנה ניצל MVP ליגת הבייסבול, ריאן ברון ממילווקי, מהשעייה ל-50 משחקים על שימוש בחומרים אסורים. העירעור של ברון על העונש הסתמך על העובדה שבבדיקות שגילו את הסם בגופו, נעשו מספר טעויות ואי סדרים. הערב (חמישי), ריצ'רד שרמן, מגן הפינה המצוין של סיאטל, נהנה מאותן נסיבות ממש ועונש ההשעייה שלו, שאמור היה להיות לארבעה משחקים, בוטל. המשמעות - שרמן יוכל לשחק עם הסיהוקס בפלייאוף, שייצא לדרך בשבוע הבא.

"ניצחתי", צייץ שרמן, לאחר שנודע על קבלת העירעור שלו ועל זיכויו, "תודה ל-NFL שהוציאה את האמת לאור. תודה לאל". כאמור, שרמן עלול היה להחמיץ את המשחק הקרוב של הקבוצה, מול סנט לואיס במחזור סיום העונה ולאחר מכן, ככל הנראה שגם את כל הפלייאוף, אלא שלבסוף הוא יוכל לשחק. חברו לסקנדרי, ברנדון בראונר, הושעה גם הוא לארבע משחקים, אך בחר לא לערער ומרצה את עונשו, שיסתיים ביום ראשון, כך שגם הוא יהיה זמין לפוסטסיזן.

ריצ'רד שרמן שחקן סיאטל סיהוקס. John Proschauer, AP
הסקדנרי של סיאטל יהיה בפלייאוף. שרמן/AP, John Proschauer

* מארק סאנצ'ז, שכבר איבד את מקומו בהרכב של ניו יורק ג'טס, יחזור להוביל את הקבוצה במשחק סיום העונה ביום ראשון, בבפאלו, זאת לאחר שגרג מקלרוי, שזכה בתפקיד במקומו, סובל מזעזוע מוח. הפציעה אירעה למקלרוי בהפסד של הג'טס לסן דייגו במחזור שעבר, בו הוא ספג מספר בלתי נתפס של 11 סאקים. מי שכמובן שוב נותר מאוכזב ובעיקר עצבני הוא טים טיבו, שלא יזכה בצ'אנס גם במקרה הזה.

* קלווין ג'ונסון רשם הישג גדול ביום שבת, כששבר את שיאו בן 17 השנים של ג'רי רייס, ליארדים בתפיסה בעונה בודדת. דטרויט אומנם לא מפסיקה להפסיד, אבל את השיא אף אחד לא ייקח מ'מגהטרון' ולקראת המפגש מול שיקגו ביום ראשון, הוא זכה למחמאות מאחד מכוכבי הברס, מגן הפינה צ'ארלס טילמן: "הוא יכול לעשות הכל, הוא הלברון ג'יימס של הפוטבול. אם היה אפשר לייצר שחקן, זה היה קלווין ג'ונסון. גודל, מהירות, ידיים, יכולת, מהירות, כוח. יהיה נהדר אם נוכל לשתק אותו, אבל אני לא יודע איך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully