וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל עכו: "מלחמת עולם"

דורה הזהיר את שחקניו מהקבוצה שלא ניצחה תשעה משחקים(ש', 18:00). דגו, אקסברד ויבואה מועמדים להגיע לעכו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* סכנין ועכו נפגשו שבע פעמים בליגת העל, כולן בשלוש השנים האחרונות. סכנין ניצחה פעמיים, עכו בשלושה משחקים, שני משחקים נגמרו בתיקו.

* את שני הניצחונות שלה סכנין רשמה בדוחא, אבל יש לה גם הפסד ביתי מול עכו.

* בני סכנין הוציאה רק שתי נקודות מ-21 אפשריות במשחקים בהם דניאל בר נתן שפט אותה. הדבר המוזר באמת: רק משחק אחד מהשבעה היה בחוץ וסכנין הפסידה בו. במספרים: בבית יש לסכנין 11.11 אחוזי הצלחה עם בר נתן, בחוץ 0.

* את מי עוד שפט בר נתן בדיוק שבע פעמים? הפועל עכו כמובן. היא ניצחה רק פעם אחת, סיימה משחק נוסף בתיקו והפסידה בחמישה. ההבדל העיקרי בין שתי הקבוצות: עכו הצליחה לנצח אצל בר נתן, סכנין לא. עוד יותר חמור מבחינת סכנין: הניצחון הזה של עכו היה בחוץ.

* עכו כבשה יותר משליש מהשערים שלה (5 מ-14) לרשת סכנין בסיבוב הקודם, במחזור השלישי. מאז המשחק הזה היא כבשה רק שבעה שערים.

הנתונים: אתר דריבליסט

אוהד קדוסי שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
חמישה שערים נגד סכנין ומאז רק שבעה בשאר המשחקים. קדוסי ועכו/מגד גוזני

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בני סכנין תנסה להמשיך את תחילת הסיבוב השני המצוין שלה שכולל שני ניצחונות משני משחקים. שלומי דורה הבהיר לשחקניו כי אסור להם לזלזל באף קבוצה, ואמר להם: "הפועל עכו לוקחת את המשחק הזה ברצינות רבה ומבחינתה זה מלחמת עולם. הם הלכו למחנה אימונים סגור השבוע וזה רק מראה לכם כמה המשחק קריטי עבורם. אל תחשבו שזה משחק קל. תהיה מלחמת עולם. תמשיכו בדרך שהתחלנו בה".

דורה צפוי להמשיך עם ההרכב שנותן לו שקט בתקופה האחרונה, כשהחלק הקדמי עליו דובר רבות החל לתפקד ולהציג יכולת גבוהה. מוחמד כליבאת נמצא במגמת שיפור ונראה חד מתמיד כשאחמד קאסום חזר לכושר הבקעה וצפוי להמשיך בהרכב. בקבוצה שיבחו את היכולת של מקסים ז'וס בשבועיים האחרונים ואמרו כי הם מצפים ממנו להמשיך ולהשתדרג.

ירו בלו עשוי לפתוח שוב על הספסל, אך בקבוצה אמרו כי החזרה שלו להרכב תתרחש מהר מאוד. אגב, בבית"ר ירושלים גיששו לגבי בלו, אך לא נראה שעסקה כזו תצא לפועל שכן בסכנין אין שום כוונה לשחרר את השחקן. בסכנין ממשיכים במקביל לעבוד על חיזוק לחודש ינואר כאשר מלבד נבחנים שיגיעו, בקבוצה רוצים גם לחזק את הקבוצה בישראלי אחד לפחות.

פיטר אמבמבה פצוע ובספק כשבכל מקרה הוא לא צפוי לפתוח בהרכב. כפי שפורסם, אמבמבה מאוכזב ועשוי לדרוש שחרור במועד ההעברות. עלי עוסמאן יחזור להרכב על חשבונו של מוחמד זבידאת המורחק.

הפועל עכו:

עם רצף שלילי של תשעה משחקים ללא ניצחון, הפועל עכו מקווה להיזכר במפגש הקודם שלה עם סכנין שהסתיים ב-1:5 גדול ושלושער ענק של אוהד קדוסי. בקבוצה קיימו במהלך השבוע מחנה אימון סגור כדי לנסות להשיב את השקט למועדון ולעבוד על החוליות החלשות הקיימות. הדרי ניסה להרגיע את המערכת בשבוע האחרון וקיים שיחה עם השחקנים שבה ניסה לשדר מסרים מרגיעים, אבל הבהיר כי לא יהסס לבצע שינויים אם הוא לא יראה שיפור בקבוצה.

בינתיים בקבוצה בודקים אפשרויות לחיזוק בקישור ובחלק הקדמי, כאשר שמותיהם של ברוך דגו מרמת השרון ועידו אקסברד מהפועל באר שבע עלו, ובימים הקרובים יעקבו בעכו לראות האם ישנה אפשרות לקדם משא ומתן מול קבוצותיהם. גם שמו של החלוץ סמואל יבואה, אקס הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד שמשחק כיום בסלאמיס פמגוסטה, נבדק.

הדרי מתכנן מספר שינויים בהרכב, כאשר בראשם יהיה חזרתו של אדי גוטליב למרכז ההגנה של עכו. משמעות הדבר היא שמשה מישאלוב יוסט לקישור האחורי וישתף פעולה עם אימורו לוקמן, כאשר אמייה טגה צפוי לפתוח על הספסל ולאבד את מקומו בהרכב. יחד עם השניים ישחקו בקישור נבוישה מרינקוביץ', תמיר כחלון ויובל שבתאי. לוהאב כיאל, דייויד גומז ועאמר זידאן פצועים וייעדרו מהסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אחמד קאסום שחקן בני סכנין מול אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
חם מתמיד. אחמד קאסום/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בני סכנין: עלי עוסמאן

המגן הימני חוזר לרכב וחייב להציג יכולת גבוהה כדי לבסס את מעמדו ב11 של שלומי דורה ולחזור להיות אותו שחקן. עוסמאן כמובן מסתכל על העונה הנוכחית אבל המגן כבר צריך להתחיל לחשוב על העונה הבאה ועל חזרה אפשרית למכבי חיפה כשמכאן הוא חייב רק לעלות ביכולת ולהוכיח שהוא ראוי להיחשב אחד מהמגינים הימניים הטובים בארץ.

הפועל עכו: אדי גוטליב

הבלם הצעיר שפרץ בשנה שעברה איבד את מקומו בהרכב של עכו במחזורים האחרונים, אבל כעת הוא מקבל הזדמנות מחודשת בעקבות העברתו של משה מישאלוב לקישור. לגוטליב תהיה משימה חשובה לעצור את חלוצי סכנין שרעבים לנקמה על התבוסה בסיבוב הראשון ושיתוף הפעולה שלו עם דימקאו פידליס במרכז ההגנה יהיה תחת זכוכית מגדלת.

אדי גוטליב שחקן הפועל עכו לפני עומר פרץ שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
מקבל הזדמנות מחודשת. אדי גוטליב/מגד גוזני

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח, עידן ויצמן, שמעון הרוש, מקסים ז'וס, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אלכסנדר דוידוב, מוחמד כליבאת, אחמד קאסום.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, דימקאו פידליס, דדי בן דיין, אימורו לוקמן, משה מישאלוב, נבוישה מרינקוביץ', תמיר כחלון, יובל שבתאי, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully