וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-קרית שמונה: אחרי הסערה, לפני הסערה?

אוהדי נתניה פרצו לאימון כמחאה, הקבוצה של טל בנין חייבת ניצחון מול האלופה כדי לעצור את ההתרסקות (שבת, 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מכבי נתניה והאלופה נפגשו 13 פעמים מאז הקבוצה הצפונית עלתה לליגת העל. המאזן כמעט מאוזן: 5 ניצחונות לקרית שמונה, 4 ניצחונות לנתניה ו-4 תוצאות תיקו. יחס השערים: 16:18 לקרית שמונה.

* שתי הקבוצות אוהבות אחת נגד השנייה דווקא בחוץ: נתניה ניצחה בקרית שמונה ב-3 מתוך 5 משחקים בין הקבוצות ולקרית שמונה יש 4 ניצחונות מ-8 משחקים בנתניה.

* ניצחון הבית האחרון של מכבי נתניה היה במחזור ה-8. זה גם היה הניצחון האחרון שלה. מאז היא שיחקה שלוש פעמים נוספות בנתניה ולא הצליחה לנצח.

* מאז אותו מחזור שמיני, קרית שמונה הפסידה רק פעם אחת (להפועל תל אביב בבית).

הנתונים: אתר דריבליסט

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה (שמאל) מול בן בנימין שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
נתניה וקרית שמונה אוהבות לשחק אחת נגד השנייה בחוץ. בנימין מול אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

בנתניה מודעים לחשיבות המשחק מחר, כאשר חלק מהשחקנים הגדירו אותו כ"משחק הכי חשוב שלנו העונה. אם לא ננצח גם במשחק הזה, המצב הקשה יהפוך לאסון של ממש".

ירדן כהן שנפצע בחצי גמר גביע הטוטו, צפוי להיעדר כשלושה שבועות וזאת לאחר שנשללה האפשרות לשבר בכתפו. כהן פרק את הכתף וסובל מכאבים עזים. בקבוצה אמרו כי במצבם הוא היה אחד מהשחקנים הבודדים שיכולים לייצר מצבים להבקעה וכעת שחקנים כמו יוסי שבחון ועלי חטיב יצטרכו לקחת את עצמם בידיים ולהתחיל לתפקד. חטיב עדיין לא חתם כאמור על החוזה החדש דבר שגורם לזעם אצל אנשי נתניה.

המאמן טל בנין לא תרגל הרכב, אך בנתניה מאמינים שהוא יעלה בכזה דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב ביום שבת האחרון. אוהדי הקבוצה מחו היום באימון על היכולת של הקבוצה לאחרונה. בנוסף לכהן, גם עידן שריקי, ליאוניד קרופניק, סרג' לופו ועמית שומוביץ' לא יכללו בסגל למשחק.

עירוני קרית שמונה:

האלופה ערכה אימון מסכם והגיעה בשעות הבוקר למרכז, שם תשהה במלון בעיר היהלומים עד למשחק. בין כל הפרסומים על שחקני הקבוצה המועמדים לעבור לקבוצות אחרות בחלון ההעברות הקרוב ובין הניסיונות לצרף חיזוק לקבוצה עצמה, שחקניו של ברק בכר יצטרכו להגיע בראש שקט. קרית שמונה צברה שתי תוצאות תיקו רצופות והיא יודעת שהמפגש הזה הוא הזדמנות מצוינת להשיג שלוש נקודות, מול יריבה שוקעת.

שחקנים בקבוצה התייחסו למשחק שמחכה להם: ?זה שמכבי נתניה בתחתית לא אומר שמחכים לנו חיים קלים. אנחנו כבר רוצים להשיג ניצחון ולהתחיל מחדש מומנטום טוב ורצף. מלבד זאת, אנחנו רוצים לשמור על המקום הרביעי ואולי גם להצליח לטפס עוד קצת. ברור שבשביל זה נצטרך לבוא יותר מרוכזים ולנסות ליצור וליזום התקפות?.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
ירדן כהן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לפחות האפשרות לשבר נשללה. ירדן כהן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו

השוער של נתניה היה עד עכשיו נקודת האור של הקבוצה כשהציג יכולת גבוהה, אבל נגד מכבי תל אביב הוא היה אחראי לשער שספגה הקבוצה וכעת יצטרך להתאושש ולהוכיח שוב שהוא העוגן של הקבוצה. צ'נאמו חייב לשמור על רשת נקייה כדי שנתניה תצא סוף סוף מהמשבר העמוק אליו היא נקלעה.

עירוני קרית שמונה: דרקו טאסבסקי

נראה שהקשר הוא כעת נקודת המפתח במשחק של קרית שמונה. בשבועות האחרונים, מצליח טאסבסקי להיות השחקן הכי פעיל ובולט על כר הדשא ומחר הוא יצטרך להיות זה שיוציא לפועל את כל ההתקפות וינסה לעשות סדר במשחק.

שוער מכבי נתניה לואיג'י צ'נאמו. קובי אליהו
צריך לשכוח מהמשחק הקודם. צ'נאמו/קובי אליהו

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עומר פרץ (טובארנו פינאס),עמרי בן הרוש, עידו לוי, אורי שטרית, קובי דג'אני, בן בנימין, דראגן צ'ראן, עלי חטיב (עומר צלישר), יוסי שבחון, אחמד סבע.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סאלח חסארמה, דושאן מאטוביץ', דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר, סינטאיהו סלליך, אדריאן רוצ?ט, אופיר מזרחי, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully