וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אדווין אזיודאווה עשוי לנחות למבחנים

סכנין רוצה חיזוק, ומנסה להשיג ויזה לחלוץ הניגרי. גנאים ייפגש עם אנשי עסקים כדי לגייס כספים: "קורא למשקיעים לתרום"

one

ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים, ייפגש עם אנשי עסקים במטרה לגייס עבור בני סכנין סכום לחיזוק של שלושה שחקנים במועד ההעברות הקרוב בבינואר. גנאים ניסה השבוע לשכנע מספר בעלי עסקים מקומיים לתרום כסף, אך שיחות אלו לא הניבו תוצאות. כעת, ראש העיר ינסה לעניין משקיעים חיצוניים. "אני קורא למשקיעים יהודים וערבים לתרום לקבוצה. חשוב לליגת העל שסכנין תצליח ולכולם ברור שהקבוצה חייבת להתחזק בכמה שחקנים", אמר גנאים לוואלה! ספורט.

שלומי דורה, מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יהיה חיזוק? שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

כרגע, המטרה העיקרית של סכנין היא לצרף חלוץ זר. בקבוצה מנסים כעת להוציא ויזה לחלוץ הניגרי אדווין אזיודאווה. אם יצליחו להשיג לו ויזה, ינחת אזיודאווה למבחנים ואם ירשים יחתום בקבוצה. בנוסף, גם יניב לוי הצעיר, שמשתייך לסגל של הפועל תל אביב ושיחק בקבוצת הנוער של בית"ר נס טוברוק מועמד והוא אף החל להיבחן בקבוצה.

בסכנין ממשיכים כל העת לעקוב אחר ההתפתחויות בגזרת ג'ואל דמאו כשאם ישוחרר ממכבי חיפה, הוא אמור לעבור בהשאלה לסכנין עד סוף העונה. "יהיה כאן חיזוק. השאלה היא רק כמה שחקנים כשהשאיפה שלנו היא להחתים לפחות שני שחקנים", אמר גורם בסכנין. אם פיטר אמבמבה יעזוב בקבוצה ישקלו לצרף שחקן הגנה נוסף. גם ויקטור מרעי עדיין נמצא ברשימת המועמדים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully