וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: טגה יירד לספסל, לוקמן ומישאלוב בקישור

27.12.2012 / 15:33

שמעון הדרי ממשיך לחפש פתרונות למצבה של הפועל עכו. אדי גוטליב ישוב למרכז ההגנה, מרינקוביץ' יחליף את עאמר זידאן

בהפועל עכו ממשיכים לחפש פתרונות למצבה של הקבוצה, שלא ניצחה בתשעת משחקי הליגה האחרונים שלה. שמעון הדרי, שניסה לבצע שינויים ממשחק למשחק, צפוי גם בשבת מול בני סכנין להעלות הרכב שונה. במוקד השינויים המתוכננים נמצא ספסולו של הקשר אמייה טגה, שפתח במרבית משחקי הקבוצה העונה.

מי שאמור למלא את מקומו של טגה בקישור האחורי הוא משה מישאלוב שיוסט מעמדת הבלם. מישאלוב אמור לשתף פעולה עם אימורו לוקמן, שהקבוצה הודיעה על השעייתו בתחילת השבוע לאחר שכשהוחלף בשבת הוא סירב ללחוץ את ידו של הדרי. לוקמן יעמוד לוועדת משמעת פנימית ביום שישי הקרוב, אבל בשלב הזה הוא מתוכנן לפתוח.

השינוי הזה מקפיץ בחזרה למרכז ההגנה את אדי גוטליב, שאיבד את מקומו בשבועות האחרונים, והוא ישתף פעולה עם דימקאו פידליס. שניר משען ודדי בן דיין ימשיכו כמגנים. בנוסף, נבוישה מרינקוביץ', שגם הוא איבד את מקומו בהרכב, ישוב על חשבונו של עאמר זידאן הפצוע, והוא יפתח עם תמיר כחלון שחוזר להרכב אחרי ההרחקה, ויובל שבתאי. אוהד קדוסי ימשיך בחוד. מי שלא התאמנו בימים האחרונים הם לוהאב כיאל ודייויד גומז. בתוך כך, החלוץ אלנתן סלמי ששוחרר סגר בבית"ר שמשון תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully