וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בן שושן יעבור ניתוח וייעדר כחודשיים

הקשר והקפטן הפצוע סובל מחבלה חמורה בקרסולו וייעדר תקופה ארוכה. סטיבן כהן עשוי לפתוח במשחק הליגה מול אשדוד

one

אחרי התיקו מול הפועל באר שבע במחזור החולף, בבית"ר ירושלים החלו בהכנות לקראת המשחק הבא מול מ.ס אשדוד. מה שהעיב על ההכנות היא הבשורה שהקפטן עמית בן שושן ייעדר לתקופה שבין שישה לשמונה שבועות.

השחקן הפצוע, שלא שיחק במחזור החולף, עבר במהלך היממה האחרונה בדיקה אצל רופא מומחה ולאחר התייעצות עם רופא המועדון אורי פרנקל והפיזיותרפיסט של המועדון תומר בסן, הוחלט כי השחקן יצטרך לעבור ניתוח אורטוסקפיה בקרסול, מה שעלול להשבית אותו מפעילות לתקופה של בין שישה לשמונה שבועות. השחקן כבש העונה שלושה שערים והוסיף שני בישולים. בן שושן סוחב את הפציעה כבר מתחילת העונה וכעת הוא ייאלץ לקבל מנוחה ארוכה.

עמית בן שושן שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יצטרכו להסתדר בלעדיו. בן שושן/ברני ארדוב

בתוך כך, בימים האחרונים ישנו לחץ גדול מאוד לצירוף שחקן התקפה למועדון, כאשר נראה כי עד סוף השבוע תתקבל החלטה סופית למצות כל אפשרות כדי לאפשר למאמן לצרף שחקן התקפה משמעותי, כשכרגע העדיפות היא לזר קרואטי. בבית"ר עוקבים לראות האם מכבי חיפה תשחרר את אחד משחקני ההתקפה שלה עם עדיפות ברורה לשלומי אזולאי אך לא מתכוונים להמתין עד לתום מועד ההעברות ורוצים לסגור את הסיפור בשבועיים הקרובים. גם אלון תורג'מן בא בחשבון מבחינתו של המאמן אלי כהן. בעקבות פציעתו של בן שושן, גם סטיבן כהן אמור להיכנס לרוטציה ואמור להשתלב בהרכב כשהוא עשוי לפתוח מול אשדוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully