וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: עסקת ידין זריס מתעכבת ומסתבכת

תהל אלון

27.12.2012 / 21:49

חלוץ אויפשט נמצא על הכוונת של האלופה, אך העברתו תלויה במכבי הרצליה. גורם במועדון: "מאמין שאבוחצירא וגבאי ימשיכו"

one

עירוני קרית שמונה מחפשת להתחזק בחלון ההעברות בינואר, כשהשם הבולט שנמצא על הכוונת הוא החלוץ הצעיר ידין זריס, שמשחק בהונגריה. כזכור, מיד לאחר סיום המשחק מול מכבי חיפה הצהיר המאמן ברק בכר כי בקבוצה מתכוונים לנצל את חלון ההעברות הקרוב על מנת להתחזק לפחות בעוד חלוץ אחד. בקבוצה מנהלים מגעים עם זריס, שעבר בתחילת העונה לשחק באויפשט, אך העניינים כלל לא פשוטים.

כרגע העסקה מתעכבת וכלל לא בטוח שתצא אל הפועל, שכן מכבי הרצליה, קבוצת נעוריו של החלוץ, צריכה להסכים למעבר ובינתיים לא נותנת את אישורה. זריס, 22, נרכש על ידי סטנדרד ליאז' במהלך הקיץ האחרון ממכבי הרצליה ומיד הושאל לאויפשט. הוא זכה לשחק ב-12 משחקים, כשרק בארבעה מהם הוא פתח בהרכב. במהלך התקופה שלו בקבוצה ההונגרית הוא גם הספיק להבקיע שני שערים.

גורם בקרית שמונה אמר הערב ל'וואלה! ספורט': "האישור של הרצליה מתעכב, ובלעדיהם אין עסקה". עוד הוסיף אותו גורם: "להערכתי, שמעון אבוחצירא ואלעד גבאי יישארו בסופו של דבר בקרית שמונה ואולי אף יאריכו את החוזה".

בינתיים מעמדו של קשר הקבוצה רביד גזל לא ברור ובמועדון הצפוני עדיין לא החליטו לגבי המשך דרכו. הקשר הוותיק כמעט ולא זוכה לדקות משחק ולא פתח באף אחד ממשחקי הליגה, זאת למרות שבמשחקי גביע הטוטו הוא הציג יכולת טובה. גורם בכיר בקבוצה אמר: "אנחנו עדיין לא סגורים על המשך דרכו של רביד גזל בקרית שמונה".

(עדכון ראשון: 12:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully