וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל בן שנן: "שתי פציעות קטעו לי את החלום"

שעור המשנה עצר פנדל והביא את באר שבע לגמר גביע הטוטו. סויסה: "רוצה לזכות בתואר ראשון כאן". אוביפולה אישר הגעתו

one

שמחה גדולה התפרצה אתמול (רביעי) בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע. המתח הרב שהצטבר אצל הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים השתחרר בסיום, כשהמאמן אלישע לוי נכנס למתחם ושוחח עם השניים. "כולם יכלו להבחין אתמול שחסר לנו חלוץ שיידע לשים את הרגל במקום הנכון ובזמן", אמרו בקבוצה.

אלישע לוי ממשיך לצפות בקלטות של שחקנים זרים, כשהחלוץ הניגרי אובינה אוביפולה כבר אישר את הגעתו בשבוע הבא וייבחן בקבוצה. לוי בוחן מועמדים נוספים, אבל לא יתפשר על חלוץ שאינו חלוץ "תשע". כך למשל, חלוץ מכבי נתניה עידן שריקי הוצע שלשום, אך במועדון סירבו משום שהוא לא משחק בתפקיד שאלישע לוי מחפש.

גליל בן שנן שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
"אני בא לתת מאה אחוז בכל משחק". בן שנן/ברני ארדוב

"בפנדלים שוער יכול לצאת רק גדול, אבל עוד לפני הגענו להזדמנויות והיה לנו משחק טוב. היינו צריכים לסיים את המשחק קודם", אמר השוער גליל בן שנן. "רמת גן קבוצה מצוינת, משחקת כדורגל יפה מאוד. היה קצת טיפה קשה במחצית השניה, נפלנו מהרגליים. אני בא לתת מאה אחוז בכל משחק, בכל זמן שבו יתנו לי לשחק", אמר השוער והתייחס לשאלה האם הוא לא מרגיש החמצה בקריירה שלו. "אם אני מרגיש החמצה? עברתי שתי פציעות מאוד משמעותיות, קטעו לי את החלום. כדורגל זה גורל. הוא לא היה לצדי עד עכשיו. אני מאמין שהמזל יגיע. בסך הכל זאת הפרנסה שלנו, מתי שייצא לי אעשה הכל כדי להוכיח שאני ראוי לליגת העל". על השאלה האם באר שבע תזכה בגביע ענה השוער: "ברור שהולכים לקחת את הגביע".

החלוץ תומר סויסה: "אני שמח שכבשתי בבעיטה חופשית, אני מצטער על ההחמצה אבל טוב שזה קורה במשחקים שמנצחים אותם. אני חושב שהיום העייפות שלטה בנו, שנפלנו מהרגליים. אין לנו הרבה זמן, נתאושש בימים שנותרו. אם לא נביא כוחות של אורן זריף, לא נעבור אותו". החלוץ הוסיף: "גביע הטוטו זה דבר טוב וגדול. יש לי שני גביעים בארון, עם קרית שמונה. כל עונה זו חוויה כיפית. נקווה שהעונה אקח את הגביע עם באר שבע, שזה יהיה התואר הראשון שלה ומכאן נמשיך הלאה. יש 72 שעות להתאושש, זה מספיק זמן. חיפה משחקת טוב, אבל אני לא רואה שם רמת כדורגל שאי אפשר לנצח".

בשלב זה, עדיין לא ברור האם אופיר דוידזאדה ודובב גבאי, שהוחלפו אתמול בשלב מוקדם בגלל פציעות, יהיו כשירים למשחק בחיפה. עבור דיא סבע שכבש אתמול את השער השני זה היה שער הבכורה ונראה כי הוא ימשיך לפתוח בהרכב על חשבון ניקולאס פלצ'וק הפצוע. במועדון שאבו עידוד גם מהיכולת של סיראז' נאסר, שכבש את השלישי והגיע למספר מצבים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. ברני ארדוב
רוצה תואר ראשון עם באר שבע. תומר סוויסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully