וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "דברים לא עובדים, בינואר יהיו שינויים"

מאמן מכבי נתניה היה מאוכזב מההפסד בחצי גמר גביע הטוטו להפועל חיפה. קלינגר: "הרבה קבוצות היו רוצות להתחלף איתנו"

one

למרות שהיא שקועה במקום האחרון בליגה, וסובלת מעונה נוראית, הצליחה הערב (רביעי) הפועל חיפה לגרום לאוהדיה מעט קורת רוח, כשהבטיחה את מקומה בגמר גביע הטוטו. הקבוצה של ניר קלינגר גברה בחצי הגמר על מכבי נתניה 0:1 משער בודד של מהראן לאלה בדקה ה-55, והיא עתה רחוקה 90 דקות מלזכות בתואר שעד עכשיו, מרבית השחקנים והאוהדים ללא ספק היו רוצים לשכוח.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
שומרים על קו שיפור. קלינגר/ברני ארדוב

"זה היה חשוב מאוד", אמר בסיום מאמן הקבוצה, ניר קלינגר. "חשוב כלכלית, חשוב למוראל, חשוב ששחקנים בהפועל חיפה יטעמו קצת מטעם של גמר, אפילו שזה גביע הטוטו. אני בטוח שהרבה קבוצות היו רוצות להתחלף איתנו. אנחנו שומרים על קו התקדמות, משחקים יותר טוב. לא אהבתי את המשחק היום, לא היה משחק גדול, אבל אני שמח שעלינו. היינו טובים יותר והגענו ליותר מצבים ואני שמח שניצחנו".

כשנשאל האם קבוצתו יוצאת לדרך חדשה בעקבות הניצחון, אמר המאמן: "אני הכי לא אוהב לשמוע על דרך חדשה. יצאנו לדרך הזו לפני כמה וכמה מחזורים. יש לנו את מכבי תל אביב בבלומפילד בראשון וזה אולי המשחק הכי קשה שיכול להיות. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים, השחקנים יודעים מה עליהם לעשות". על הקריאות מכיוון אוהדי הקבוצה שקוראים לו להתפטר אמר קלינגר: "אני ממש לא מתוסכל מהקהל. אני לא שומע את הדברים".

מאמן מכבי נתניה, טל בנין אמר בסיום המשחק: "רצינו לעלות לגמר, וגם עוד שעתים לא הנה מובקע גול אם לא היתה טעות. אנחנו יודעים איך אנחנו רוצים להראות ומה אנחנו רוצים מעצמנו. רצינו להגיע לשבת עם מוראל יותר גבוה". המאמן נשאל בסיום האם הוא מסוגל להוציא את הקבוצה מהבוץ העמוק בו היא שרויה ואמר: "אם לא הייתי חושב שאני יכול, לא הייתי פה. החליטו ללכת איתי עד הסוף. נעשה את הדברים בעקשנות ובינואר יהיו שינויים. נקווה שהשחקנים שיגיעו להתרשמות ירשימו ושנביא עוד ישראליים משמעותיים. שחקן כדורגל חייב להתמודד עם לחץ, כשלא מספקים את הסחורה המערכת צריכה להחליט או להיפרד ממאמן או משחקן, וזה דבר נכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מהראן לאלה (במרכז) שחקן הפועל חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
יודעים מה הם צריכים לעשות. לאלה והפועל חיפה חוגגים עלייה לגמר גביע הטוטו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully