וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "אולי השופט אכל יותר מדי בחג המולד"

מערכת וואלה! ספורט

26.12.2012 / 20:09

מנג'ר סיטי תקף את השופט בהפסד לסנדרלנד. פרגוסון ויונייטד חגגו: "הופעה של אלופה אמיתית. רוני ייעדר בין 2-3 שבועות"

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד הצליחה לרשום הערב (רביעי) ניצחון מרשים מאוד, כשחזרה מפיגור ל-3:4 דרמטי במיוחד על ניוקאסל, במסגרת המחזור ה-19 והחגיגי לרגל הבוקסינג דיי של חג המולד. השדים האדומים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-46 וביססו את מעמדם בפסגה, עם מרחק שבע נקודות ממנצ'סטר סיטי, שמעדה מול סנדרלנד והפסידה לה 1:0. צ'לסי עשתה את שלה עם 0:1 בחוץ מול נוריץ'. טוטנהאם מחצה את אסטון וילה 0:4 גדול בווילה פארק, כשגארת' בייל כובש שלושער. סטוק סיטי ניצחה 1:3 את ליברפול.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מבסוט מהחיים. פרגוסון/רויטרס

ווין רוני ייעדר בין שבועיים לשלושה

מנג'ר יונייטד סר אלכס פרגוסון, שנראה עצבני במיוחד במהלך המשחק ובמיוחד לאחר אישור השער השני של ניוקאסל, אמר בסיום: "חשבתי שההחלטה על השער השני הייתה החלטה רעה. אם תראו את זה שוב, תבינו שהחלוץ גם היה בנבדל וגם תפס את אוואנס בזרוע. אם זו לא התערבות, אז מהי התערבות?

"דצמבר זה תמיד חודש חשוב וגדול. איבדנו שתי נקודות בסוונסי, אבל כיפרנו על זה היום. זו הייתה הופעה אמיתית של אלופה". פרגי התייחס להשארתו של ווין רוני מחוץ לסגל: "הוא סובל מקרע קל בברך, והוא יהיה בחוץ למשך שבועיים או שלושה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"בעונה הבאה לא נגיע לשחק כאן". מאנצ'יני/רויטרס

מאנצ'יני: "אולי לא נגיע לסנדרלנד בעונה הבאה"

חג פחות טוב עבר על מנצ'סטר סיטי, שנכנעה לסנדרלנד 1:0, וראתה מנגד את יונייטד פותחת פער של 7 נקודות בפסגה. מנג'ר סיטי, רוברטו מאנצ'יני זעם בסיום על השופט, קווין פרנד, שלטענת האיטלקי פספס עבירה על פבלו זאבלטה, שניות לפני שאדם ג'ונסון כבש את שער הניצחון עבור סנדרלנד. "אולי השופט אכל יותר מדי בחג המולד", אמר מאנצ'יני. "צריך לשאול את השופט למה הוא לא שרק לעבירה, לא אותי. אני ראיתי עבירה חריפה, ולא יכול להיות שגם השופט וגם הקוון לא ראו את זה".

מאנצ'יני אף התייחס למעידה של שחקניו ואמר: "זה אותו סיפור בשבילנו בסנדרלנד בכל שנה, לא נגיע לכאן בעונה הבאה. אבל בשנה שעברה לא ניצחנו כאן וזכינו באליפות. חשוב שהחלוצים שלנו יתחילו לכבוש יותר שערים, לפעמים אנחנו נוגעים בכדור פעם אחת יותר מדי. החמצנו חמש או שש הזדמנויות במחצית הראשונה, ואנחנו צריכים לכבוש ראשונים לפעמים במשחקים. אנחנו לא יכולים לחזור מפיגור בכל פעם".

צפו בילד המבולבל במשחק של מנצ'סטר סיטי

רפא בניטס מנג'ר זמני של צ'לסי. GettyImages
"מרוצה מרוח הלחימה של השחקנים". בניטס/GettyImages

בניטס: "מרוצה ממחויבות השחקנים"

המנג'ר הזמני של צ'לסי רפא בניטס נשמע מרוצה ואמר: "ידענו שמצפה לנו משחק קשה במשטח קשה. הם ניצחו כאן את מנצ'סטר יונייטד ואת ארסנל. היה קשה, אבל אני מרוצה מאוד מההופעה של השחקנים. הקבוצה הראתה אופי חזק. אני מרוצה מאוד ממוסר העבודה ומסגנון המשחק של השחקנים". על עתידו של פרנק למפארד, אמר הספרדי: "אנחנו לא רוצים לדבר על עניינים אישיים. זה גם לגבי פרנק וגם לגבי המועדון. אני לא מקדיש לזה תשומת לב, מפני שאנחנו צריכים רק להתרכז במשחקים".

אנדרה וילאש בואש מנג'ר טוטנהאם. רויטרס
מרוצה. וילאש בואש/רויטרס

בייל: "תחושה מדהימה"

טוטנהאם חגגה עם 0:4 גדול על אסטון וילה ועוד בווילה פארק, כשגארת' בייל כובש שלושער ומנחיל לקבוצה של פול למברט תבוסה שנייה בתוך שלושה ימים. זאת לאחר שאסטון וילה הובסה בראשון האחרון 8:0 על ידי צ'לסי בסטמפורד ברידג'.

בסיום, נשמע מנג'ר טוטנהאם אנדרה וילאש בואש מרוצה כשאמר: "זה היה ניצחון טוב בשבילנו והיינו ראויים לו. המחצית הראשונה הייתה מצוינת ו-וילה יצאה במחצית השנייה בצורה התקפית וזה פתח את המשחק בשבילנו. זה חשוב לנו ונותן לנו ריצה משמעותית בדצמבר". על היכולת הנהדרת של בייל, אמר הפורטוגלי: "גארת' בייל חזר מפציעה, הוא שיחק חזק מאוד והוא משתפר מדי יום. הוא עושה שינוי בשביל הקבוצה ומשפיע מאוד".

גם בייל עצמו, שכבש את השלושער הראשון בקריירה שלו, נשמע מאושר כשכתב בטוויטר שלו: "תחושה מדהימה לכבוש את השלושער הראשון שלי בליגה, אבל יותר חשוב שניצחנו בחוץ במשחק חשוב".

ברנדן רוג'רס מנג'ר ליברפול. רויטרס
"מאוכזב מאוד". רוג'רס/רויטרס

וולטרס: "לא היה סיכוי שנוריד את הרגל מהגז"

גם בסטוק סיטי היו מאושרים מאוד אחרי הניצחון 1:3 על ליברפול. ג'וני וולטרס האנגלי הוותיק חגג עם צמד נהדר והחזיר את הפוטרס לאחר שספגו שער מוקדם מפנדל של סטיבן ג'רארד.

"כולנו עובדים קשה אחד בשביל השני", אמר וולטרס, "זה היה מאמץ קבוצתי הערב, ניצחון חשוב בשבילנו. אם אנחנו זוכים בכדור במחצית המגרש של היריבה, זה מפעיל לחץ עליה. לא ספגנו הרבה שערים העונה והפעם ספגנו שער מוקדם, אבל לא היה סיכוי שנוריד את הרגל מהגז. שיחקנו נהדר, במיוחד במחצית השנייה".

מנג'ר ליברפול ברנדן רוג'רס הוסיף: "הייתה לנו התחלה מושלמת עם הפנדל הראשון שלנו העונה. לא יכולת לבקש יותר, אבל אנחנו מאוכזבים מאוד מהצורה בה התגוננו. אין לנו את מי להאשים חוץ מאת עצמנו, חייבים להתגונן טוב יותר. כשלנו בניסיון לשלוט במשחק אחרי שכבשנו.

"לספוג שער בקרן זה מאכזב מאוד. כשאתה מתגונן כך, זה קשה להשיג תוצאה טובה. זה מאכזב. סטוק סיטי היא ממש מחויבת. ידענו שיהיה לנו משחק קשה נגדה, אבל לא הצלחנו במשחק הזה וזה מאכזב. לואיס סוארס שיחק עם קרסול מסובב בשבועות האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully