וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות תעניש את סכנין בגין עקיפת ועדת הזכויות

הקבוצה התעלמה מאזהרה לפיה לא דיווחה על חילופים בהנהלה. אבו יונס: "בסך הכל התווספו כמה אנשים". תספוג רדיוס?

one

ההתאחדות לכדורגל מתכוונת להעניש בחומרה את בני סכנין, לאחר שהתברר כי זו "עקפה" את ועדת העברת הזכויות של ההתאחדות לכדורגל. גורמים בוועדה שלחו לפני כשבועיים, ב-9 בדצמבר, התראה לראשי המועדון בגין אי דיווח על שינויים פרסונליים, במסגרתם החליף מוחמד אבו יונס את שאהר חליילה. ההנהלה התבקשה להגיב תוך 14 יום. לאחר 14 יום, ב-23 בדצמבר, התברר כי ההנהלה המשיכה להתעלם מהאזהרה ולא דיווחה על השינויים. הבוקר הודיעה ההתאחדות לראשי סכנין כי הקבוצה תעמוד לדין בגין עבירה על תקנוני ההתאחדות והיא צפויה לספוג עונש.

מתברר כי סכנין תעמוד היום לדין גם על אירוע אחר, ועל כן גם נושא העברת הזכויות יהיה נדון באותו מעמד בבית הדין. בדוח השופט שהוגש לאחר המשחק מול אשדוד דווח כי אוהדי הקבוצה השליכו חפצים ואף ירקו על אחד מאנשי הצוות הרפואי (אלונקאי) של הקבוצה היריבה כשזה נכנס לטפל בשחקן פצוע. לסכנין יש עונש רדיוס על תנאי לשנה בגין התפרעות אוהדים ולא ברור האם יוחלט להחיל את העונש על הקבוצה.

מוחמד אבו יונס מסר בתגובה לידיעה: "על איזה העברת זכויות ההתאחדות מדברת? שאהר חליילה לא היה הבעלים, וגם אני לא. הקבוצה ממשיכה באותה מתכונת כפי שהיא עובדת כבר 30 שנה. בסך הכל התווספו כמה אנשים להנהלה וחלק מהאנשים עזבו. אגיע היום להתאחדות ואראה במה מדובר". בהקשר הזה, ראוי לציין כי בהתאחדות מחייבים שינוי בהעברת הזכויות גם בהקשר של בעלי תפקידים ניהוליים ולא רק החלפת בעלים. לגבי האפשרות שההתאחדות תחיל משחק רדיוס אמר: "הייתי במשחק, ולא ראיתי שום התנהגות כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully