וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: יונייטד - ניוקאסל 3:4, סנדרלנד - סיטי 0:1

מערכת וואלה! ספורט

26.12.2012 / 21:17

חגיגה בבוקסינג דיי: צ'יצ'ריטו (90) כבש שער ניצחון דרמטי במיוחד. הקבוצה של מאנצ'יני שוב בצרות. נוריץ’ - צ’לסי 1:0

ספורט 2

בשעה טובה, אחד הימים הכי שמחים בלוח השנה של הכדורגל האירופי הגיע: מחזור הבוקסינג דיי המרגש בפרמיירליג. המוליכה מנצ'סטר יונייטד גירדה 3:4 מול ניוקאסל, אחרי שפיגרה שלוש פעמים בביתה. האלופה מנצ'סטר סיטי הפסידה 1:0 בסנדרלנד, צ'לסי השיגה 0:1 מצוין בחוץ על נוריץ'. בסך הכל, מלבד משחקה של ארסנל מול ווסטהאם, שנדחה בשל שביתת רכבות בלונדון, ישוחקו תשעה משחקים הערב במחזור ה-19.

צפו בתקציר: סנדרלנד - מנצ'סטר סיטי 0:1

צפו בתקציר: נוריץ' - צ'לסי 1:0

צפו בתקציר: אסטון וילה - טוטנהאם 4:0

צפו בתקציר: רדינג - סוונסי 0:0

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד (ימין). רויטרס
יונייטד בצרות צרורות. דה חאה מביט על השער השני נכנס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל 3:4

איזה משחק באולד טראפורד! המגפאייז, שלא ניצחו אף אחד מתשעת משחקי החוץ שלהם העונה בליגה ותקועים עמוק בתחתית, הגיעו למנצ'סטר ללא רגשי נחיתות והובילו שלוש פעמים. שלוש פעמים השדים האדומים גם חזרו וממש בדקה ה-90, האופי שלהם ניצח עוד משחק, כשצ'יצ'ריטו הרננדס, אחרי שורת החמצות, כבש את השער המכריע וסידר לאלכס פרגוסון יתרון שבע נקודות בפסגה.

כבר אחרי ארבע דקות ניוקאסל כבשה. דמבה בה בעט כדור חלש מחוץ לרחבה, דה חאה הדף בצורה איומה וג'יימס פרץ' הסתער על הריבאונד וכבש מקרוב. 0:1 מדהים לניוקאסל. יונייטד יצאה קדימה ומצאה את השוויון בדקה ה-25. המגפאייז לא הצליחו להרחיק כדור חופשי, צ'יצ'ריטו ניסה ראשון וג'וני אוואנס גלש וכבש מול שער ריק. 1:1. הרגע ההזוי של המשחק הגיע כעבור ארבע דקות. בעיטה של דני סימפסון לכיוון השער פגעה באוואנס וחדרה לרשת, אבל השופט הרים דגל לנבדל, שכן פאפיס סיסה, שלחץ על הבלם, היה מעבר לקו ההגנה. אלא שכעבור דקה, החליט לפתע השופט מייק דין לאשר את השער. 1:2 מוזר מאוד לאורחים. ניוקאסל הייתה קרובה לכבוש שוב, כשמארבו סובב כדור חופשי נהדר למשקוף, שש דקות למחצית.

עוד לפני שהמחצית השנייה יצאה לדרך, סר אלכס דאג לשופט את השופט והקוון על השער שאושר. יונייטד לחצה מתחילת המחצית ובאה על שכרה בדקה ה-59, כשהסקורר הכי גדול שלה בתקופה האחרונה, פטריס אברה, הגיע ראשון לריבאונד וירה כדור שטוח מחוץ לרחבה, שטים קרול לא הצליח להדוף. שער רביעי לצרפתי העונה (שני תוך שלושה ימים ושני מול ניוקאסל העונה) ו-2:2 באולד טראפורד. מה קורה להגנה של יונייטד? בדקה ה-68, האדומים נרדמו, אוברטן מצא את סיסה וזה הפציץ מתוך הרחבה. 2:3 לניוקאסל. 120 שניות חלפו ועוד שוויון. ואן פרסי הפציץ, קרול הדף וההולנדי כבש את הריבאונד. 3:3 משוגע. בדקה ה-72, ואן פרסי הכניס לצ'יצ'ריטו, שכבר עבר את השוער ולא הצליח להוציא כדור רוחב טוב.

יונייטד הייתה זכאית לפנדל בדקה ה-79, כשהרננדס בעט כדור שפגע בידו של קולוצ'יני. דין ראה והתעלם. דקה לאחר מכן, ואן פרסי היה קרוב, אבל החמיץ את המסגרת ממצב טוב, מיד לאחר מכן, צ'יצ'ריטו החמיץ נגיחה פנויה מחמישה מטרים. שמונה דקות לסיום, אמאובי בעט חלש, אבל מדויק, כדור שהלך לקורה. בדקה ה-90, כמו שקורה לא פעם כשמדובר במנצ'סטר יונייטד, צ'יצ'ריטו הקדים את כולם ובעט מהאוויר לרשת. מהפך ענק, 3:4 ליונייטד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חאבייר הרננדס שחקן מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
איזה ניצחון דרמטי. הרננדס/AP, Jon Super

סנדרלנד - מנצ'סטר סיטי 0:1

היכולת החלשה של סיטי כמעט עלתה לה באיבוד נקודות ביתי מול רדינג, שם היא ניצלה בזכות שער של גארת' בארי בשניות הסיום. הפעם, מול עוד יריבה מהתחתית, הסיטיזנס כבר שילמו ביוקר ויונייטד ביתרון שבע נקודות בפסגה. סנדרלנד ממשיכה להשאיר מאחוריה את פתיחת העונה החלשה ועם ניצחון שלישי בארבעה משחקים, הפנים של מרטין אוניל והחתולים השחורים לכיוון הצמרת.

ההזדמנות הראשונה של הסיטיזנס הגיעה אחרי שמונה דקות. קומפני נגח כדור קרן למשקוף וטורה בעט את הריבאונד מחמישה מטרים, אבל השוער סימון מיגנולט הדף מהקו. מיד לאחר מכן, סילבה סובב כדור חופשי מסוכן מעל המסגרת. בדקה ה-53 סאבלטה איבד כדור ונותר פגוע על הדשא. אדם ג'ונסון, אקס סיטי, לא עצר והפתיע את ג'ו הארט בבעיטה מחוץ לרחבה לפינה הקרובה. הכדור פגע בגבו של השוער והלך לרשת. 0:1 מפתיע לסנדרלנד. מילנר ניסה לכבוש בכדור חופשי ולא היה רחוק בדקה ה-75. ססניון היה קרוב להכפיל את התוצאה, אבל נעצר באחד על אחד מול הארט, עשר דקות לסיום.

קרלוס טבס שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
כמה תסכול. טבס/רויטרס

נוריץ' - צ'לסי 1:0

אחרי השמינייה המדהימה מול אסטון וילה, הבלוז המשיכו לשמור על הצמרת בהישג יד והשיגו ניצחון נהדר במגרש הקשה של נוריץ', שבעצמה ספגה הפסד שני ברציפות, אחרי רצף של עשרה משחקים ללא הפסד. רפא בניטס ממשיך להיכנס לעניינים.

אחרי מחצית ראשונה חלשה, מוזס מסר לאוסקר, שמצא את מאטה והספרדי הניף רגל מ-20 מטרים ושלח כדור נהדר לפינה. 0:1 לצ'לסי, שער 14 שמאטה כובש או מבשל ב-16 הופעות ליגה העונה.

חואן מאטה שחקן צ'לסי. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. מאטה חוגג עם אשלי קול/רויטרס

במשחקים נוספים:

אברטון - וויגאן 1:2
לאברטון: לאון אוסמן (52), פיל ג'אגיילקה (77). לוויגאן: ארונה קונה (82)

פולהאם - סאות'המפטון 1:1
לפולהאם: דימיטאר ברבאטוב (9). לסאות'המפטון: ריקי למברט (85, פנדל)

קווינס פארק ריינג'רס - ווסט ברומיץ' 2:1
לק.פ.ר: ג'יבריל סיסה (68). לווסט ברומיץ': כריס ברונט (29), רוברט גרין (עצמי, 49)

רדינג - סוונסי 0:0
עשר דקות לאיתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully